اهواز؛

شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل

استاندار خوزستان گفت: اهتمام خوزستان برای شناسایی و جذب دانش آموزان و فرزندان بازمانده از تحصیل بسیار خوب و وقت ویژه ای گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان اظهار کرد: رمضان ماه ضیافت الهی، رحمت و بخشش بندگان خدا است و امیدوارم همه از خان نعمت و رحمت حق تعالی در این ماه بهره لازم و کافی را ببریم.

وی افزود: سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت دزفول را نیز تبریک می گویم؛ این مناسبت ها همه برای خوزستان بوده و باعث افتخار برای مردم این استان است. شرکت پررنگ مردم در انتخابات را نیز تبریک گفته و بنابه فرمایش مقام معظم رهبری پیروز این میدان خود مردم هستند.

شریعتی اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش تشکیل شده و بنا بود تا هر دو هفته یک بار با موضوعیت کنکور برگزار شود ولی به خاطر انتخابات کمی وقفه افتاد؛ البته در این میان کارگروه های اختصاصی تشکیل شد.

استاندار خوزستان بیان داشت: اهتمام خوزستان برای شناسایی و جذب دانش آموزان و فرزندان بازمانده از تحصیل بسیار خوب و وقت ویژه ای گذاشته شده است. اعتبار خوبی در این زمینه را در اختیار آموزش و پرورش و بهزیستی قرار دادیم تا این کار به صورت جدی دنبال شود.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.