زنجان؛

استقبال بسیار خوب کشاورزان زنجانی از برنامه های آموزشی رادیویی و تلویزیونی

سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در جشنواره دوسالانه شهید آوینی رتبه نخست تولیدات رادیویی را از آن خود کرده است

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان،گفت: تهیه و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی یکی از کارآمدترین ابرازهای اطلاع رسانی در بخش کشاورزی محسوب می شود و در استان زنجان نیز در تهیه برنامه های رادیویی و تلویزیونی همواره تلاش شده موضوعات مختلف به شکلی بسیار ساده و قابل فهم برای کشاورزان تشریح شود.

سهیل نصرتی با اشاره به اینکه ارایه برنامه های آموزشی و ترویجی کشاورزی در قالب برنامه های رادیویی و تلویزیونی با استقبال بسیار خوب جامعه کشاورزی استان مواجه شده است، تصریح کرد: طی خرداد ماه پنج برنامه تلویزیونی 20 دقیقه ای از بخش کشاورزی استان زنجان تهیه و از شبکه آموزش پخش شد.

وی عنوان کرد: طی خرداد ماه همچنین 14 برنامه 20 دقیقه ای جمعا به مدت 280 دقیقه با موضوع کشاورزی از شبکه استانی اشراق تحت عنوان برنامه برکت تهیه و پخش شده است.

نصرتی با بیان اینکه برنامه رادیویی «کندیمیز» از دیگر برنامه هایی است که به تشریح موضوعات مختلف کشاورزی استان پرداخته و مخاطبان بسیار زیادی دارد، افزود: در قالب این برنامه نیز طی خرداد ماه مباحث کشاورزی مختلف متناسب با نیاز بهره‌برداران، در مدت زمان 2 هزار و 430 دقیقه ارایه شده است.

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: برنامه «برکت» سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت 19:30 الی 19:50 از شبکه اشراق و برنامه رادیویی «کندیمیز» نیز هر روز به جز جمعه ها راس ساعت 19:15 تا 20 به روی آنتن می رود.

وی متذکر شد: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در جشنواره دوسالانه شهید آوینی طی سال 94 رتبه نخست تولیدات رادیویی را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.