رشت؛

بزرگداشت شهدای 7 تیر در رشت

مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی گفت: تکیه بر مبانی اصیل اسلامی و اصول انقلاب از ویژگی های بارز شخصیتی این شهید والامقام بود که برای حفظ این اصول از هیچ اقدامی فروگذار نکرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی با بیان اینکه جبهه حق و باطل همواره در طول تاریخ در تقابل با هم بودند، افزود: شهید بهشتی و یارانش در جبهه حق بودند و قربانی ددمنشی جبهه باطل و منافقان کوردل شدند.

وی خدمتگزاری بی منت به مردم و دفاع تمام قد از عدالت را از ویژگی های دیگر شهید بهشتی دانست و اظهار داشت: مبانی عملی شهید بهشتی و یارانش باید الگوی عملی برای مدیران و مسئولان کشوری در زمان کنونی قرار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب را استقلال سیاسی  و فرهنگی دانست و گفت: دشمن برای ضربه زدن به نظام و مبانی انقلاب برنامه ریزی منسجمی دارد که باید با هوشیاری و بصیرت درمقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد: شهیدان حسن عضدی، سیف الله عبدالکریمی، محمد صادق اسلامی و جواد سرافراز 4 گیلانی بودند که در حادثه تروریستی 7 تیر سال 60 به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.