رشت؛

مراسم سی و ششمین سالروز شهادت شهدای هفتم تیر درگیلان

مراسم استانی سی و ششمین سالروز شهادت شهدای هفتم تیردر حسینه حضرت ابا الفضل شهدای گمنام رشت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سی و ششمین سالگرد شهدای هفتم تیر گفت: مراسم استانی شهادت این شهدای والامقام ساعت 10 صبح روز 7 تیر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینه حضرت ابا الفضل شهدای گمنام سپاه رشت برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام اشجری افزود :علاوه بر این مراسم 75 برنامه فرهنگی در قالب سخنرانی، عکس، تبیین ابعاد حادثه تروریستی هفتم تیر در فضای مجازی هم از سوی دستگاههای اجرایی و سازمانهای فرهنگی در سراسر استان اجرا می شود.
 
وی با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) اضافه کرد: خون شهدای هفتم تیر که چهار شهید بزرگوار آن به نامهای حسن عضدی، سیف ا.. عبداکریمی، محمدصادق اسلامی و جواد سرافراز از شهدای گیلانی این حادثه تروریستی هستند ،پیکره انقلاب اسلامی و کشور را از رسوبات ابرقدرتهای شرق و غرب شستشو داد و چهره منافقین داخلی و دشمنان خارجی را بیشتر از هر زمان دیگری نمایان کرد.
حجت السلام اشجری افزود: انقلاب اسلامی همواره  مورد سوء قصد و دشمنی  تروریست های بین المللی قرار گرفته است که با هوشیاری مردم آگاه و همیشه در صحنه اقتدار خود را حفظ کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: سال گذشته کتاب زندگینامه شهید حسن عضدی در چاپ و رونمایی شد و امسال هم کتاب زندگینامه شهید سیف ا.. عبدالکریمی رونمایی خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ق
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.