دوئل ابراهيمى با جراحى

درحالیکه به اعتقاد خیلی ها مصدومیت ابراهیمی با جراحی حل می شود، اما اصرار خودش بر زیر تیغ جراحی نرفتن، شاید آینده حرفه ای او را با خطر روبرو کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به مصدوميتى كه پيش از به پايان رسيدن ليگ شانزدهم براى اميد ابراهيمى بازيكن استقلال رخ داد در همين راستا بايد بدانيم هنوز تکلیف مصدومیت اين بازيكن مشخص نشده است.

ابراهيمى به دليل مشكل عضله شکم ( فتق )این روزها نمی‌تواند در كنار ديگر آبى پوشان تمرین کند و او به کلینیک می‌رود تا فیزیوتراپی کند.

اين طور كه شواهد نشان مى دهد تصویربرداری از عضله شکم ابراهيمى حاكى از آن است كه او نياز به جراحی دارد اما به نظر امید آبى ها تصمیم گرفته جراحی نکند و روی انجام این کار هم مصر است. البته خود او می داند بازگشت به میادین با فیزیوتراپی، راه حل آخر نیست.

با توجه به اينكه پزشكان به جراحى تاكيد بسيارى دارند اما از آن طرف ابراهيمى در صورت جراحى چيزى حدود 6 تا 8 هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست می دهد.

به اين ترتيب دورى چند هفته، زمان زیادی برای بیرون ماندن است و امید به همین دلیل تصمیم گرفته با فیزیوتراپی مشکلش را حل کند.

در هر صورت ابراهيمى امیدوار است مشکلش با فیزیوتراپی حل شود چرا كه او نمی خواهد بیرون بماند و دوست دارد برای استقلال به میدان برود.

منصوریان در حال حاضر روزبه چشمی و امید نورافکن را برای پست هافبک دفاعی در اختیار دارد اما به خوبی می داند امید ابراهیمی چه مهره سنگینی در خط هافبک تیمش به حساب می آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار