ترکیب هیئت مدیره جدید استقلال/ ابقاء منتقد اصلی منصوریان و آغاز جنگ دوباره

با اعلام اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه استقلال، نام زمانی منتقد اصلی علی منصوريان سرمربی این تیم در این ترکیب به چشم می خورد

ترکیب هیئت مدیره جدید استقلال/ ابقاء منتقد اصلی منصوریان و آغاز جنگ دوبارهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به اينكه بحث تغييرات هيئت مديره استقلال از مدت ها به گوش مى رسيد در نهايت روز گذشته وزارت ورزش و جوانان،اعضای جديد هيئت مدیره استقلال را معرفی کرد.

در هر صورت از سوى وزير ورزش و جوانان نفراتى همچون محمدحسین قریب، جواد قراب و اکبر عباسی به افتخارى و زمانى اضافه شدند تا از اين پس اعضاى جديد كار ها را پيش ببرند.

 به نظر می رسد با این ترکیب، افتخاری کماکان مدیرعامل بماند و قریب هم به عنوان رئيس هیئت مدیره انتخاب شود. همچنين جواد قراب هم به عنوان نماینده پیشکسوتان جانشین مسعود معینی شده است.

از طرفى عباسی ملکی هم عضو اقتصادی هیئت مدیره است که مشاور ویژه رئیس فدراسیون دو و میدانی هم بوده است. عباسی ملکی به عنوان عضو هیئت مدیره و مشاور در بانک های تجارت، دی و اقتصاد نوین سابقه فعالیت دارد.

 اما نكته قابل توجه اين است كه در ترکیب جدید هیئت مدیره استقلال همچنان حسن زمانی به عنوان جدی‌ترین منتقد یک سال اخیر منصوریان حضور دارد.

همان طور كه مى دانيم رابطه زمانی و منصوریان از همان هفته‌های ابتدایی لیگ شانزدهم تیره و تار شد و زمانی هميشه به ضعف فنی نیمکت استقلال اعتراض داشت و در طرف مقابل منصوریان نيز با صحبت هايش از زمانى درخواست مى كرد تا روزه سكوت بگيرد.

با تمام مشكلات پيش آمده برخى افراد در اين فكر بودند كه زمانى دستخوش تغييرات شود اما وی به دستور وزارت ورزش در هیئت مدیره باقى ماند و حداقل تا لیگ آینده در این جایگاه حضور خواهد داشت.

با اين تفاسير حضور زمانى و منصوريان می‌تواند برای استقلال به شدت تنش‌زا باشد چرا كه پس از شكست تلخ استقلال مقابل العين امارت و حذف آبى ها زمانى به شدت عملكرد كادر فنى را زير سوال برد و در طرف مقابل منصوریان و دستیارانش نيز بارها اختلاف با زمانی را رسانه‌ای کرده‌اند.

 با اين وجود روز گذشته اعضاى هيئت مديره استقلال اعلام شد و بايد در نهايت منتظر ماند تا ديد در آينده دامنه اين اختلافات به كناره گيرى منصوريان و يا از دست دادن صندلى مديريتى افتخارى ختم مى شود يا خير.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار