بیرجند؛

محدودیت های ترافیکی نمازعید سعید فطر در استان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در مرکز و شهرستان های استان خراسان جنوبی را اعلام کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  سرهنگ رضایی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : با توجه به اینکه مردم شهرستان بیرجند در صبح روز عید فطر جهت برگزاری نماز به مصلی المهدی(عج) مراجعه می کنند اتوبوس های شرکت واحد و تاکسی ها از نقاط مختلف شهر جهت عزیمت نمازگزارن به مصلی و برگشت آنان آماده سرویس دهی خواهند بود .

وی افزود: از کلیه همشهریان عزیز در شهرستان بیرجند با توجه به جمعیت زیاد تقاضا می کنیم حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مسیرهای تعیین شده تردد کنند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ های حاشیه این بلوار استفاده کنند و نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی ، تقاطع عباس آباد ،میدان ابن حسام ، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده کنند.

رضایی افزود:نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده کنند.
وی گفت:پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن بطرف میدان ابن حسام یکطرفه خواهد شد و تقاطع بلوار صنعت و معدن و شهید شهاب تا میدان آدینه محدودیت تردد خواهد داشت.

رئیس پليس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در شهرستان های استان افزود: در شهرستان قاین، بلوار بسيج از سه راه معلم تاتقاطع بامشاد-خيابان مصلی-كوچه معلم 2 از سمت ورودي خيابان مصلي تا جلو سالن ورزشی فتح المبين و كوچه بسیج 2، محدودیت ترافیکی خواهد داشت.


سرهنگ رضایی گفت: در شهرستان فردوس،خيابان ورزش -حد فاصل خیابان مدرس و استاديوم شهيد درخشان ، خيابان شهيد شرودی -حدفاصل بلوار بعثت تا خيابان همافران- بلوار بعثت شمالی -حدفاصل تقاطع قند و شکر تا تقاطع دانشگاه آزاد محدودیت توقف خواهند داشت.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی شهرستان نهبندان افزود:توقف و تردد كليه وسايل نقليه در بلوار معلم حدفاصل ميدان بسيج تا تقاطع خيابان آزادی و همچنين محدوده ميدان بسيج از ساعت 0530تا پايان مراسم ممنوع است.
رئیس پليس راهنمایی و رانندگی استان گفت:محدودیت های ترافیکی در شهرستان بشرویه نیز در مسیر های بلوار امام حسين (ع) ورودي از سمت خيابان پرستار و خيابان پرستار ورودی مزار خواهد بود.


سرهنگ رضایی در خصوص محدودیت های ترافیکی شهرستان درمیان افزود:مسیر خیابان غدير ، خیابان امام حسين (ع) ، بولوار خليج فارس وبولوار وحدت دارای محدوديت ترافيكی خواهند بود.


وی گفت: در شهرستان سربیشه نیز مسیر های سه راهی شهيد رجبی به سمت ميدان امام و ميدان 17 شهريور ،مسیر ميدان بسيج به سمت ميدان 17 شهريور،مسیر ميدان صاحب الزمان به سمت چهارراه بخشداری و از ميدان 13 آبان به سمت ميدان امام خمينی دارای ممنوعیت تردد خواهد بود .


رئیس پليس راهنمایی و رانندگی استان افزود: در مسیرهای خيابان امام خمينی محدوده مسجد جامع-( امام خمينی 24 و22 ) در شهرستان سرایان از ساعت 0600 صبح تا پایان مراسم تردد و توقف وسايل نقليه ممنوع است.


سرهنگ رضایی گفت: در شهرستان زیرکوه نیز محدودیت های ترافیکی به صورت،مسیر جنوب به شمال وبالعکس بلوار آیت الله فقیه _مسیر غرب به شرق وبالعکس بلوار مصلی از ساعت0600 تاپایان مراسم خواهد بود.


وی با بیان اینکه در شهرستان طبس محدودیت ترافیکی خاصی نداریم،افزود: در شهرستان خوسف،مسیر بلوار شهيد بهشتی روبروی بخشداری، ميدان شهيد قهرمان ، خيابان شهيد مطهری ، کوچه شهيد مطهری 11 هئيت حسينی تردد و توقف وسايل نقليه از ساعت 05:30ممنوع است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.