باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

مشکلات پیش فروش پژو 2008 ادامه دارد/ ساعت ها انتظار برای خرید نافرجام

در حالیکه طی چند روز گذشته قیمت پیش فروش پژو 2008 بسیار بحث برانگیز بود اکنون مردم برای پیش خرید این خودرو نیز با مشکلاتی روبه رو هستند.

مشکلات پیش فروش پژو 2008 ادامه دارد/ ساعت ها انتظار برای خرید نافرجامبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کش و قوس های فراوان در خصوص قیمت پیش فروش خودروی پژو 2008 و اعلام نرخ های متفاوت که گاها بیش از 20 میلیون تفاوت داشت ، این بار پیش خرید این محصول ایرانی فرانسوی با مشکلات دیگری نیز مواجه شده است.

 

در حالیکه تنها سه روز از پیش فروش این خودرو می گذرد، مردم برای خرید اینترنتی این محصول شرکت ایران خودرو با مشکلاتی روبرو هستند از جمله اینکه خریداران طبق رقم آخر کد ملی خود باید به سایت مراجعه کنند که این روش در پیش فروش ها مرسوم نیست.

 

با چشم پوشی از این شیوه نوین پیش فروش خودرو، اشکالات فنی سایت نیز در برابر متقاضیان خودنمایی می کند بطوری که مردم برای خرید این خودرو باید ساعت ها  چشم به مانیتور بدوزند تا مراحل خرید یکی یکی به کندی طی شود و در نهایت هم موفق به پیش خرید نمی شوند و این شائبه بوجود آمده که افراد خاص از این فرصت استفاده کرده و اقدام به خرید انبوه و دپوی آن  می کنند.

 

 

مشکلات پیش فروش پژو 2008 ادامه دارد/ ساعت ها انتظار برای خرید نافرجام

 

گفتنی است  طی سالهای گذشته پیش فروش های خودرو همواره با مشکلات این چنینی مواجه بوده است  و از دو روز پیش نیز بازار سیاه پژو 2008 در فضای مجازی آغاز شده و دلالان حواله‌ها را با افزایش 5 تا 10 میلیونی به فروش می‌رسانند.

 

 
مشکلات پیش فروش پژو 2008 ادامه دارد/ ساعت ها انتظار برای خرید نافرجام

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
علی
۱۱:۰۱ ۰۶ تير ۱۳۹۶
با سلام وکمال احترام به تمام هموطنهای عزیزم

یک ماشین رو حد اقل ۵برابر قیمت وارزش اصلیش بهمون می فروشن وتازه هممون سر خریدنش سر ودستم می شکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۴ تير ۱۳۹۶
توي صف نون لواش پارتي بازي مي شه، حالا انتظار دارين دولت بياد به اين وضع ايران خودرو رسيدگي كنه!؟ دولت فعلا در عشق برجام گرفتاره !؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۴ تير ۱۳۹۶
جانا سخن از زبان ما ميگويي !!!!
Netherlands
یاسر
۰۸:۳۷ ۰۴ تير ۱۳۹۶
واقعاً وقت تلف کردم. از 10 صبح تا ساعت 14 چشمم به مانیتور خشک شد. یه بار تا مرحله پرداخت هم رفت ولی یهو نوشت بدلیل ترافیک بالا بازگشت به صفحه قبل و صفحات قبل تر و روز از نو روزی از نو. خلاصه حسابی سرکار بودیم، بر و بچه های ایران خودرو. فکر کنم می خواستین ملت مچل بشن و موفق هم شدین، تبریک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۳ ۰۴ تير ۱۳۹۶
دست مافیای خودرو در دست ایران خودرو با سر کار گذاشتن مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۳ تير ۱۳۹۶
من سه بار با بدبختی تا مرحله ی پرداخت وجه رفتم ولی هر بار به جای وصل شدن به درگاه پرداخت الکترونیکی پیغام میداد نمایندگی مورد انتخاب شما ظرفیتش تکمیل شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۳ تير ۱۳۹۶
خیلی مسخره است... خیلی افتضاح است. ایران خودرو اگر یک سایت فروش را نمیتواند درست مدیریت کند پس در تولید این خودروها جه میکند؟؟؟ بیچاره ما ایرانیها که گرفتار این موجودات شده ایم!!!
آخرین اخبار