پژو ۲۰۰۸ دی ماه عرضه خواهد شد

پژو ۲۰۰۸ در دی ماه سال‌ جاری تولید و با قیمت بین ۷۵ تا ۹۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو در تبریز، در جمع خبرنگاران با اشاره به تولید خودرو ۵۰۸ اظهار کرد: این خودرو رقیب محصولات سوناتا، کیا اسپورتیج، تویاتو کمری است و مطمئناً قیمت آن متناسب با کیفیتش خواهد بود و با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی آن را روانه بازار خواهیم کرد. 

خان کرمی افزود: از آذرماه مدل ۲۰۱۷ رنو کپچر وارد بازار می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال، ۳۰۰۰ دستگاه عرضه ‌شود؛ همچنین در حال پیگیری ساخت سه خودرو مشترک با شرکت رنو هستیم.

وی با اشاره به همکاری ایران خودرو با سوزوکی ژاپن، اظهار کرد: پیش از این در تولید خودروهای کیزاشی و ویتارا با شرکت سوزوکی شراکت که خودروی ویتارا جدید را به بازار عرضه خواهیم کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو  با بیان اینکه محصول فیس لیفت شده ال ۹۰ برای اولین بار در نمایشگاه صنعت خودرو تبریز رونمایی شده است، گفت: در این محصول تغییراتی در شکل ظاهری و داخل خودرو ایجاد و آن ایراداتی که مشتریانمان به این خودرو می گرفتند در محصول فیس لیفت شده رفع شده است، البته هنوز قیمت این خودرو مشخص نیست.

خان کرمی از عرضه خودرو جدید پژو ۲۰۰۸ در دی ماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: این خودرو توسط شرکت ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) تولید شده و قیمت آن بر اساس نوع گیربکس و دیگر آپشن‌های خودرو، بین ۷۵ تا ۹۵ میلیون تومان متغیر است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار