یاسوج؛

کهگیلویه و بویراحمدی ها آماده خلق حماسه ای دیگر در روز قدس

مردم مومن و روزه دار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین جمعه ماه مبار ک رمضان آماده اند تا با حضور در راهپیمایی روز قدس شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دهند و باردیگر هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه درآورند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ امسال مراسم روز جهانی قدس در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حالی با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان، عشایرغیور و سایر آحاد جامعه برگزار می شود که در سالهای گذشته نیز مردم این استان با مشت های گره کرده با فریادهای" مرگ بر اسرائیل" ، "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه " حضوری چشمگیر و مثال زدنی از خود به منصه ظهور گذاشتند.

امروز (دوم تیر96 و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) در شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، چرام، باشت، لنده، لیکک، سی‌سخت، مارگون، قلعه‌رئیسی، دیشموک، چیتاب، بوستان، ممبی، لوداب و سایر شهرها و بخش‌ها و دهستان‌های کهگیلویه و بویراحمد مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می شود.

کهگیلویه و بویراحمد ها از پیر و جوان ، زن و مرد ، بزرگ و کوچک همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گوش به فرمان حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار قلبی از شیطان بزرگ و اسرائیل جنایتکار سراز پا نمی شناسند.

مراسم روز قدس در شهر یاسوج از ساعت ۱۱ صبح با حضور حماسی مردم و شرکت مسئولان از میدان هفتم تیر - خیابان آیت الله طالقانی - خیابان مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) - مصلای حضرت امام خمینی(ره) برگزار می شود و پس از آن نیز شرکت کنندگان در آیین عبادی - سیاسی نماز دشمن شکن جمعه حضوری حماسی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و مسئولان استان از مردم برای حضور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.