یاسوج؛

دعوت مسئولان و شخصیت ها از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

شخصیت ها، سازمانها و ادارات استان در آستانه روز قدس عنوان کردند:مردم استان با حضور با شکوه خود در روز قدس مراتب خشم خودشان را به اسرائیل نشان دهند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛جمعه آخر ماه رمضان از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است به همین علت مردم کشورمان و استان کهگیلویه و بویراحمد هر ساله در این روز باشکوه در راهپیمایی شرکت می کنند و حال در آستانه این روز بزرگ مسئولان استانی و شهرستانی با دعوت از مردم برای شرکت باشکوه تر در این مراسم خواستار مشتی دیگر بر صورت رژیم کودک کش صهونیست شدند.
فرماندار بویراحمد: روز قدس مظهر اتحاد و همبستگی مسلمانان است/مردم استان با حضور خود در مقابل رژیم کود کش صهونیست مراتب خشم خودشان را نشان دهند
فرماندار بویراحمد با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: من به عنوان یک ایرانی در این روز با خانواده شرکت می کنم چرا که روز جهانی قدس مظهر اتحاد و همبستگی مسلمانان و همه انسانهایی است که به نوعی در مقابل ظلم و ستم ساکت نمی نشینند و بنابراین اولا مسلمانان در این روز شرکت کنند و در مقابل صهونیست جهانی حتما شرکت کنند.
محمد کاظم نظری ادامه داد:از همه دستگاههای اداری و نیروهای معتقد و دولتی و مردم و تمامی جریانات سیاسی در این روز شرکت کنند و در مقابله رژیم کودک کش صهونیستی مراتب خشم و انزجار خودشان را اعلام کنند.
***********************************
معاون عمرانی استاندار:روز قدس یادگار حضرت امام راحل است/مردم در این روز نسبت به سالهای گذشته باشکوهتر شرکت کنند
معاون عمرانی استاندار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در روز قدس شرکت می کنم، گفت: این روز یکی از ارمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و یادگار حضرت امام(ره) است و روز حمایت و کامل و جامع و اتحاد ملی از مردم فلسطین است و مردم را دعوت می کنیم که همچون سالهای گذشته در این باشکوه شرکت کنند.
پژمان نیک اقبالی تصریح کرد: با توجه به شرایط جدیدی که در کشور ما است و تهدید هایی که شد و کار جدید که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت قطعا می طلبد با یک شکوه و عظمتی دیگر شرکت کنیم.
********************************
فرماندار کهگیلویه:روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.
نام‌گذاری آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به «روز قدس»، قبله اول مسلمانان، از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.
ملت شریف ایران یک بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، هم‌گام و هم‌زبان با یکدیگر، ضمن شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در زیر سایه‌ی رهنمودهای مقام معظم رهبری با آرمان‌های امام عظیم‌الشأن انقلاب بیعتی دوباره می کنند.
همزمانی روزقدس امسال با سیلی محکم فرزندان ملت درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های داعش وحامیان غربی ومنطقه ای انها نشان می دهد که حمایت ما ازمظلومان و دفاع مقتدرانه از نظام اسلامی همیشگی و باصلابت تر از قبل خواهد بود.
این‌جانب فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از تمامی مردم شریف شهرستان کهگیلویه برای حضور گسترده در این راهپیمایی دشمن‌شکن همگام با سایر نقاط کشور دعوت به عمل می‌آورم.

*****************************
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:حمایت از آرمان های ملت مظلوم و دربند فلسطین و آزاد سازی قدس عزیز مهمترین هدف راهپیمایی روز قدس است.
علی محمد زارعی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: بر اساس سنت بسیار پسندیده و نیکو و یادگاری که از امام عزیز به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی داریم همه ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده و به همین علت همه روزه داران در راهپیمایی عطیم روز قدس با هدف و نفی خوی استکباری استکبار جهانی شرکت خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: بعد از انقلاب ما شاهد هستیم که در همه کشوره های مظلوم و محروم و مسلمان نشین دنیا خصوصا در لبنان و فلسطین و در همه جای عالم و امروز در کشوره ای بحرین ، یمن و و کشورهای دیگر توسعه پیدا کرده است با هدف خوی استکباری ملت مسلملن ایرانیان بر اساس همان سنت حسنه به صحنه می آیند .
زارعی تاکید کرد: ضمن اینکه در روز قدس حضور پیدا می کنم دیگران را هم دعوت می کنم تا در این روز برای حضور و همبستگی شرکت کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.