یاسوج؛

برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری فلسطین در استان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقاومت به مناسبت روز جهانی قدس در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد برگزاری روز قدس، اظهار داشت: روز قدس یادگار ارزشمند و ماندگار امام خمینی (ره) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف انقلاب ایجاد وحدت بین مسلمانان است و ضرورت آن در اندیشه و بیان امام خمینی (ره) قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند، بیان کرد: این روز در راستای همبستگی بین مسلمانان و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

خاضع تصریح کرد: در این روز مسلمانان برای دفاع از ملت فلسطین متحد شده و راز تنفر از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زنند.

وی با اشاره به اقدامات  تروریستی اخیر در تهران، گفت: هدف اصلی این حمله  ایجاد اختلاف بین امت اسلامی و تفرقه در بین ملت شریف ایران بود ولی این اقدام آنها سبب انسجام و وحدت بیشتر در بین مردم ایران شد.

خاضع تصریح کرد: زنده نگه داشتن این روز، محور وحدت امت اسلامی بودن، بسط فرهنگ مقاومت در افکار امت اسلامی و مبارزه با استکبار از جمله اهداف برگزاری روز جهانی قدس در استان است.

وی برگزاری میزگردهای تلویزیونی، برنامه‌های تحلیلی و محتوایی، برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای مقاومت، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی، استفاده از ظرفیت‌های مبلغین، فعالیت در فضای مجازی با ایجاد مطالب و محتوای مناسب، انشار مقالات در رسانه‌ها و برجسته‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری را از جمله برنامه‌های روز قدس در استان برشمرد و افزود: 6 کمیته در راستای برگزاری روز قدس در استان فعالیت می‌کنند.

خاضع ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم مجاهد و انقلابی استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، گفت: این راهپیمایی در آخرین جمعه ماه رمضان در شهر یاسوج ساعت 11 از میدان هفت تیر آغاز  به سمت مصلی به پایان می‌رسد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار