حضور مردم پیش از آغاز راهپیمایی

مردم روزه دار شهر یاسوج زودتر از زمان آغاز راهپیمایی روز قدس برای شرکت در راهپیمایی در میدان هفت تیر این شهر حضور دارند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛صبح امروز مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس جمع زیادی از مردم شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج برای دفاع از مظلوم و حمایت از مظلومان جهان به ویژه مردم مسلمان فلسطین از پیر و جوان و زن و مرد و کودک و بزرگسال گرد هم آمده اند.

مهدی اکبری صفت جوان 23 ساله می گوید: با دوستان خود در این راهپمیایی شرکت می کند و علت حضورش از یک سو وظیفه دینی و از سوی دیگر لبیک به ندای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

او افزود: دفاع از مردم مظلوم فلسطین و بحرین برایمان یک آرمان است و ما ملت ایران همواره مدافع مظلومان هستیم و در کنارشان خواهیم بود .

خانم جوان 20 ساله ای که به همراه 2 پسرش آمده است، می گوید: ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم و تا رهایی قدس حمایت خود را ادامه می دهیم و می دانیم که روزی اسرائیل غاصب دچار خشم و عذاب الهی خواهد شد .

دیگر جوان دانشگاهی هم می گوید: ما دانشگاهیان حمایت همه جانبه خود را از مقاومت اسلامی فلسطین اعلام می کنیم و تلاش می کنیم تا این غده چرکین و سرطانی را محو کنیم.

وی محو رژیم صهیونیستی را همچنان اولویت اول جهان اسلام دانست و گفت: یگانه راه مقابله با رژیم آدمکش و نامشروع صهیونیستی الگوی مقاومت حزب الله و حماس است .

دیگر خانم میانسال هم گفت: کسانی که در مقابل جنایت های آل سعود و اسرائیل غاصب سکوت کنند در آینده شرمنده هستند و تاریخ درباره آنها قضاوت خواهند کرد که کودکان بی گناه فلسطین این گونه کشته می شوند و آنها همچنان سکوت کرده اند.

انتهای پیام /ف
برچسب ها: راهپیمایی ، قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.