یاسوج؛

راهپیمایی روز قدس در 20 نقطه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت که راهپیمایی روز جهانی قدس سال جاری در 20 نقطه استان برگزار می‌شود و سخنران این آیین در یاسوج نیز حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی مشاور رئیس سازمان صدا و سیمای کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و گرامیداشت شهدای هفتم تیر در یاسوج اظهار داشت: روز جهانی قدس به‌عنوان یادگار مهم امام خمینی (ره) روز بازخوانی مظلومیت ملت فلسطین و جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه آنان است.

وی افزود که مهمترین هدف برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و تمامی مسلمانان جهان و ابراز تنفر از رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن علیه فلسطینی‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسیر این راهپیمایی در یاسوج شامل میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی و خیابان مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت مصلای امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به نام‌گذاری 6 تا 12 تیر هر سال به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، عنوان کرد که این هفته فرصتی مناسب برای تبیین جنایت‌های مختلف تروریستی آمریکا و منافقان علیه ایران در فاصله سال‌های 1360 تا 1367 است.

وی ابراز داشت: آیین گرامیداشت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان ساعت 11 صبح هفت تیر در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت که مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر در کهگیلویه و بویراحمد شامل نشست‌های پرسش و پاسخ، نشست‌های بصیرت افزایی، کرسی‌های آزاداندیشی، آیین‌های شعرخوانی و خاطره گویی، تبلیغات محیطی و توزیع اقلام فرهنگی و تکریم 17 هزار شهید ترور کشور است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: حمله موشکی یکشنبه شب سپاه ایران به مواضع داعش در کشور سوریه سیلی محکمی به تروریست‌ها و حامیان آنها بود.

وی افزود که این اقدام غرورآمیز جای تبریک و افتخار داشته و موجی از خوشحالی بین دوستداران جبهه مقاومت و خشم، ترس و وحشت بین تروریست‌ها و حامیان آنها ایجاد کرد.

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: هدف اصلی استکبار جهانی و به ویژه آمریکا از ایجاد گروهک تروریستی داعش فراموش شدن و به حاشیه رفتن مسأله مهم قدس است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.