بیرجند؛

پخش ویژه برنامه شور همبستگی در روز قدس،از شبکه خاوران

«شور همبستگی» ویژه برنامه ای است که با هدف تشویق مردم و انعکاس حضور آنان در راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت زنده و مستقیم از شبکه خاوران تولید و پخش می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ ثقفی،مدیر کل صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: پخش این ویژه برنامه از ساعت 08:30 صبح آغاز می شود و تا حدود ساعت 11:30 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این برنامه شامل بخش های مختلفی از جمله انعکاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در بیرجند است که به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: پخش پیام نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم خراسان جنوبی، امام جمعه محترم بیرجند و شهرستانها در دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، کارشناسی، نماهنگ و سرودهای حماسی، فتوکلیپ هایی از جلوه های ویژه حضور مردم در راهپیمایی، گزارش مردمی، مسابقه ارسال عکس های مردمی بخش های مختلف برنامه است .

ثقفی با بیان اینکه تهیه کننده ویژه برنامه "شور همبستگی" «علیرضا هاشمی مقدم» است،افزود:مراسم سخنرانی ویژه روز قدس در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند نیز ضبط و عصر روز جمعه- مورخ 2 تیرماه 1396 پخش خواهد شد.

وی گفت: «و اینک فلسطین» نیز عنوان برنامه رادیو خراسان جنوبی به مناسبت روز قدس است که با هدف پوشش استانی راهپیمایی روز قدس به طور زنده از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 12 در روز قدس پخش می-شود.

ثقفی افزود:این برنامه دارای بخش های متنوعی از قبیل کارشناسی سیاسی، گزارش از سطح شهر بیرجند و شهرستانهای استان، آنونس های تهیجی ویژه روز قدس، تلفن ها و پیامک های مخاطبان و بسته های صوتی است.

وی گفت: تهیه کنندگی برنامه «و اینک فلسطین» برعهده احمدحسینی مقدم است و مسعودحسنی و الهام خزایلی گویندگان برنامه خواهند بود.
انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.