ساری؛

پایان رمضان آغاز رسمی طرح اوقات فراغت کانون های مساجد مازندران

طرح اوقات فراغت کانون های مساجد مازندران 4 تیر امسال آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد فوقی مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران گفت: ثبت نام طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران شروع شد اما پایان ماه مبارک رمضان، آغاز رسمی این طرح در دیار علویان است.

وی افزود: اوقات فراغت برای تمام سنین به ویژه جوانان و نوجوانان، فرصتی مناسب است تا از زمان های طلایی عمر خویش به بهترین صورت ممکن، بهره گیرند و در حقیقت برنامه ریزی و  توشه ای برای مابقی زندگی، محسوب می شود.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران با اشاره به اهمیت مساجد در زمینه های مختلف جهت غنی سازی اوقات فراغت، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های بسیج که در این پایگاه های الهی، فعالیت دارند از باسابقه ترین نهادهای غنی سازی اوقات فراغت به شمار می آیند که نیاز به توجه بیشتری دارند.

محمد فوقی با اشاره به اینکه ثبت نام طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران شروع شد اما پایان ماه مبارک رمضان، آغاز رسمی این طرح در دیار علویان است، افزود: انس بیشتر با کتاب هایی نظیر نهج البلاغه می تواند، بر استفاده بهینه از این طرح، تاثیرگذاری مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار