استاندار لرستان:

مناسب سازی بوستان‌های ویژه سالمندان در دستور کار شهرداری‌ها

بازوند در جلسه شورای سالمندان استان گفت: برای احداث خانه‌ی امید در خرم آباد و بروجرد مجوز گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ استاندارلرستان گفت: بعد از دو سال پی گیری؛ برای احداث خانه‌ی امید در خرم آباد و بروجرد مجوز گرفته ایم تاکید کرد:از صندوق بازنشستگی استان گله مندهستیم، چون حرکت این صندوق برای ایجاد این خانه‌های امید در استان کند است لذا انتظارداریم سازمان بازنشستگی استان اقدام بموقع برای پی گیری کار انجام دهد وظرف ۱۰ روز آینده نسبت به تعیین تکلیف زمین خانه امید سالمندان در شهر بروجرد اقدام کند.


وی با بیان اینکه برای احداث خانه‌های امید در شهر‌های خرم آباد و بروجرد هر کدام ۲ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است گفت: شهرداری موظف بوده که به مردم خدمات ارائه کند و در این خصوص باید در اسرع وقت پروانه لازم را برای ایجاد این پروژه‌ها صادر کند.


بازوند با بیان اینکه مناسب سازی بوستان‌ها ویژه سالمندان در دستور کار شهرداری‌ها باشد گفت: در شورای توسعه و برنامه ریزی استان پیش بینی اعتبارات ویژه دستگاه‌ها برای مناسب سازی مصوب خواهد شد.


وی افزود:شهر‌های خرم آباد، بروجرد، ازنا و الیگودرز به عنوان شهر‌های دوستدار سالمند طرح‌های خود را اجرا کنند.


استاندار لرستان در ادامه گفت: برای رفع مشکلات شهرداری‌های لرستان ۳۸ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است وهم اکنون این اعتبار در مرحله توزیع قرار دارد وتا ۳۱ تیرماه نیز بین شهرداری‌ها توزیع خواهدشد.


وی افزود:در صورت عدم توزیع، این اعتبار به تهران برگشت خواهدخورد لذا در حال انجام اقدامات لازم در خصوص توزیع این اعتبار به شهرداری‌ها هستیم.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.