لرستان؛

ارائه خدمات مستمر بهزیستی لرستان به ۱۵ هزار معلول

مدیرکل بهزیستی لرستان از ارائه خدمات مستمر بهزیستی لرستان به ۱۵ هزار معلول در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حیدری اولین استراتژی سازمان بهزیستی را پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و اظهار داشت: پیشگیری یک استراتژی راهگشا در حوزه خدمات اجتماعی است.

وی جنگ نرم دشمن در حوزه فرهنگی را یک آسیب جدی دانست و گفت: امروزه کانون خانواده ها به شدت مورد تهاجم قرار گرفته است و یکی از دستگاه های که در حوزه آسیب های اجتماعی کار مقابله را بر عهده دارد سازمان بهزیستی بوده بطوریکه بهزیستی لرستان در حوزه پیشگیری آموزش های مختلفی را در دستورکار قرار داده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: این سازمان در حوزه آموزش حدود ۴۰۰ هزار نفر خدمت را در حوزه های مختلف آموزش داده تا بتواند برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی قرم بردارد.

حیدری با اشاره به اینکه بهزیستی لرستان مقام های خوبی در زمینه مناسب سازی برای جانبازان، معلولین و سالمندان کسب کرده است، افزود: این سازمان در حوزه مناسب سازی و در حوزه خدمات دهی به سالمندان جزء استان های برتر کشور شناخته شده است.

وی گفت: بهزیستی لرستان در زمینه ایجاد اشتغال از بین دستگاه های اجرایی به عنوان دستگاه برتر اجرایی استان شناخته شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه این سازمان در چهار حوزه اجتماعی، مشارکت های مردمی، توان بخشی و پیشگیری فعالیت دارد، افزود: بهزیستی لرستان در حوزه توانبخشی موفق شده است بوسیله ۳۰۰ تسهیل گر تمام معلولین موجود در روستاهای استان را شناسایی کند.

حیدری به شناسایی ۵۰ هزار معلول نیازمند در لرستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۵ هزار معلول خدمات مستمر از سازمان بهزیستی دریافت می کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.