شیراز؛

كشف 844 كیلو تریاك در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف 844 كیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاك در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی گفت: با اعزام مأموران به محور فیروز آباد - شیراز و برپایی ایست و بازرسی، یك دستگاه خودرو پژو پارس و یك دستگاه خودرو سمند (اسكورت محموله مواد مخدر) متعلق به قاچاقچیان شناسایی و متوقف شد.

 
وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو پژو پارس، 600 كیلوگرم تریاك كشف و در این خصوص پنج نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به انجام عملیاتی دیگر توسط مأموران در شهرستان نی ریز، افزود: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور سیرجان - قطرویه به یك دستگاه خودرو وانت پیكان مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف كردند.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی مأموران از این خودرو، 195 كیلوگرم تریاك كشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: همچنین در بازرسی مأموران ایست و بازرسی قطرویه شهرستان نی ریز از وسایل همراه یك مسافر اتوبوس، پنج كیلوگرم تریاك كشف و صاحب محموله دستگیر شد.
 
سردار گودرزی تصریح كرد: مأموران انتظامی شهرستان داراب نیز در بازرسی از منزلی واقع در یكی از روستاهای آن شهرستان، 21 كیلوگرم تریاك كشف و یك نفر متهم را دستگیر كردند.
 
وی از توقیف یك دستگاه پژو 206 حامل مواد مخدر در شهرستان خرم بید خبر داد و افزود: در بازرسی از این خودرو 23 كیلوگرم تریاك كشف و راننده خودرو دستگیر شد.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.