شیراز؛

کشف 209 كيلوگرم حشیش در فارس

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از كشف 209 كيلو و 500 گرم حشيش در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر تولايی در گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی،‌ یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل موادمخدر را در شيراز شناسايی و پس از متوقف كردن خودرو، در بازرسی از آن ۵۶ کیلو و۵۰۰ گرم حشیشی كشف شد.
وي اظهار كرد: در عمليات ديگری اين ماموران در ورودی شهرستان شیراز از یک دستگاه تریلرالبرز ۸۸ کیلوگرم موادمخدر حشیش کشف و در اين رابطه دو نفر دستگير شدند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس در ادامه از كشف 65 كيلوگرم حشيش در شيراز خبر داد و گفت: ماموران پليس مبازره با موادمخدر استان فارس با همكاری ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای يك باند قاچاق موادمخدر را شناسايی و متوجه شدند آنها قصد دارند يك محموله موادمخدر را از شهر شیراز به شهرستان کازرون انتقال دهند.
سرهنگ تولايی بيان كرد: ماموران با استقرار در طول مسير تردد قاچاقچيان در ورودی شهر شیراز از سمت شهرستان کازرون، یک دستگاه وانت نیسان با دونفر سرنشین را مشاهده و پس از زير نظر قرار دادن آنها، خودروشان را كه اقدام به تحويل دو گونی كرده بود متوقف و در بازرسی از آن 65 کیلوگرم حشیش کشف و هر دو سرنشين خودرو را دستگير كردند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار