شیراز؛

كشف موادمخدر در فارس

295 كيلو و 900 گرم موادمخدر در چهار عمليات جداگانه در فارس کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از كشف 295 كيلو و 900 گرم موادمخدر طی چهار عمليات جداگانه خبرداد.
سرهنگ محمد جعفر تولايی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فسا در راستاي مبارزه با قاچاق موادمخدر، اقدام به كنترل خودروهای عبوری كردند كه در اين راستا به يك دستگاه پژو ۴۰۵ با دو نفر سرنشين مشكوك و زمانی كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند راننده اقدام به فرار كرد.
وی ادامه داد: ماموران به تعقيب خودرو پرداختند و راننده و سرنشين خودرو با رها كردن خودرو متواری شدند که در بازرسی از خودرو ۱۳۴کیلوگرم حشيش كشف شد.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: اين ماموران در اقدام ديگری يك خودرو پژو 405 حامل موادمخدر را شناسايی و پس از متوقف كردن آن در بازرسی از خودرو ۵ كيلو و ۹۰۰ گرم ترياك كشف و راننده و سرنشين خودرو را دستگير كردند.
سرهنگ تولايی بيان كرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات نيز ضمن کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون و در بازرسی از آن خودرو ۵۹ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود كشف و راننده را دستگير كردند.
وی اظهار كرد: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس نيز پس از اطلاع از فعاليت اعضای يك باند تهیه و توزیع موادمخدر،‌ متوجه شدند آنها قصد دارند يك محموله موادمخدر را از مسیر جهرم وارد شهرستان شیراز كنند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران با استقرار در طول مسير تردد قاچاقچيان، خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار موادمخدر را شناسایی، متوقف و ضمن دستگيری راننده خودرو در بازرسی از آن ۹۷ کیلوگرم تریاک كشف كردند.
انتهای پیام/س
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، پلیس ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار