شیراز؛

دستگیری سارق حین سرقت

سارق داخل خودرو هنگام سرقت در مرودشت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری سارق درون خودرو هنگام سرقت خبر داد.
سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران هنگام گشت زنی در یکی از خیابان های سطح شهر مرودشت فردی را مشاهده كردند که در حال تخریب شیشه یک دستگاه خودرو پژو بود که بلافاصله وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.
وی افزود: با انتقال این فرد به کلانتری در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی از وی مشخص شد که شیشه دو دستگاه خودرو پژو توسط این فرد تخریب شده و وی قصد سرقت محتویات داخل این خودروها را داشته است که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: پس از انجام تحقیقات مقدماتی از این فرد، وی جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر سرقت های احتمالی به پلیس آگاهی انتقال و تحقیقات از وی ادامه دارد.
سرهنگ القاصی مهر با اشاره به این که در تجزیه و تحلیل این سرقت مشخص شد که در معرض دید قرار داشتن وسایل داخل خودرو باعث تحریک سارق شده است، به شهروندان توصیه كرد: هنگام ترک خودرو از به جا گذاشتن کیف پول، مدارک خودرو و یا سایر اشیای با ارزش و قیمتی در داخل خودرو به ویژه در معرض دید اجتناب کنند و از پارک نمودن وسایل نقلیه در جاهای پرت و خلوت که فاقد روشنایی کافی است پرهیز كنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار