شیراز؛

کشف 438 كیلوگرم موادمخدر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 438 كیلو و 500 گرم موادمخدر در شهرستان های شیراز و داراب خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای علیه سوداگران مرگ و مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان،‌ از فعالیت یك باند قاچاق موادمخدر مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: در این راستا ماموران متوجه شدند اعضای این باند قاچاق موادمخدر، قصد دارند با استفاده از دستگاه تانکر تریلر اسکانیا، مقادیری موادمخدر از استان سیستان و بلوچستان به استان فارس حمل كنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اظهار كرد: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد خودرو حامل موادمخدر، آن را در یكی از ورودی های شهر شیراز متوقف، در بازرسی از خودرو ۳۷۰ کیلوگرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای در تانكر جاسازی شده بود، كشف و در این رابطه دو قاچاقچی موادمخدر را دستگیر كردند.
سردار گودرزی در ادامه از كشف 68 کیلو و 500 گرم حشیش در داراب خبر داد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان داراب به منظور مقابله با ورود موادمخدر، اقدام به كنترل خودروهای عبوری در اطراف این شهرستان كردند.
وی ادامه داد: در این عملیات ماموران به یك دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و زمانی كه قصد متوقف كردن خودرو را داشتند، راننده اقدام به فرار كرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف، راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو، 68 کیلو و 500 گرم حشیش كشف شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار