کی روش: دومین صعود پیاپی به جام جهانی دستاورد بزرگی است/ بازی با ازبکستان آسان نیست

سرمربی تیم ملی کشورمان در گفتگو با آسوشیتدپرس گفت: دومین صعود پیاپی به جام جهانی دستاورد بزرگی برای ایران است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی ایران به دنبال آن است تا با برد خانگی مقابل تیم ملی ازبکستان به جام جهانی صعود کند، در صورت صعود کارلوس کی روش نخستین مربی تیم ملی ایران لقب می گیرد که توانست دو بار متوالی به جام جهانی صعود کند.

کی روش درباره بازی حساس تیم ملی ایران برابر ازبکستان گفت: ما می دانیم که هنوز باید برای پیشرفت تیم ملی ایران کارهای زیادی انجام شود اما فراموش نکنید که ما بسیار تلاش کردیم تا به شرایط مطلوب فعلی دست یابیم. برنامه آمادگی تیم ما با سایر تیم های بزرگ آسیایی متفاوت بوده است و به همین دلیل دومین صعود پیاپی به جام جهانی دستاورد بزرگی برای ماست.

کی روش ادامه داد: دیدار مقابل ازبکستان به هیچ وجه آسان نخواهد بود و ما امیدواریم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم. تیم ملی ایران در چهار سال گذشته در رده بندی فیفا همواره صدرنشین آسیا بوده است و تعداد بازیکنان شاغل در تیم های اروپایی نیز افزایش چشمگیری داشته است.

تیم ملی ایران در حال حاضر بدون دریافت گل خورده در صدر جدول گروه خود قرار داد. روز سه شنبه(فردا) نیز  تیم ملی سوریه با چین دیدار می کند و کره جنوبی به مصاف قطر می رود.
 
 
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
چاکر کی روش جان تشکر .امشب همه با خوشحالی بریم برای احیای شب قدر با رفتن به جام جهانی وبا شخص زحمتکشی همچون شما ما که قدردان شمابوده وهستیم تشکر .هنوزاول اسیائیم .مربی خارجی اینش خوبه .اگه ایرانیبود 6 اسیا بودیم واماواگر داشتیم برای جام جهانی .
آخرین اخبار