فیفا: ایران در آستانه صعود قرار دارد/ تیم کی روش به رکورد خود مقابل ازبکستان و هوادارانش دلگرم است

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در آستانه دیدار ایران- ازبکستان نوشت، ایران به رکورد پیروزی های خود مقابل ازبکستان و حمایت تماشاگرانش دلگرم است.


به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه  در منطقه آسیا چند دیدار برگزار می شود که در یکی از آنها تیم ملی فوتبال کشورمان میزبان ازبکستان است ،سایت رسمی فیفا با انتشار گزارش به استقبال این بازی ها رفت.
فیفا درباره ایران نوشت، مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه در آسیا، در حال نزدیک شدن به اولین نقطه عطف خود است و ایران در آستانه رسیدن به دور نهایی جام جهانی قرار دارد. پیروزی در خانه در برابر تیم رده سومی ازبکستان برای رساندن تیم کارلوس کی روش به جمع تیم صعود کرده برزیل و روسیه میزبان در رقابت های معتبر سال آینده کافی خواهد بود. 

اهمیت این بازی برای میزبانی که می تواند با کسب هر سه امتیاز به جام جهانی 2018 روسیه  راه یابد،نیازی به توضیح ندارد. تیم کی‌روش به  حمایت هوادارانش و رکورد خوبی که در مصاف‌های رودررو برابر ازبکستان دارد دلگرم خواهد بود، تیم او پنج بازی از هفت دیدار گذشته خود را برده است.

ازبک‌ها می‌توانند از تنها پیروزی خود برابر ایران قوت قلب بگیرند؛ آنها در همین مرحله در انتخابی جام جهانی برزیل 2014توانستند با یک گل ایران را در تهران شکست دهند.

 انگیزه تیم ساموئل بابایان برای این مسابقه آن است که این تیم می تواند با پیروزی برابر ایران  به طور بالقوه جای کره جنوبی را در رتبه دوم جدول بگیرد.

هر دو تیم با پیروزی در بازی قبلی وارد میدان می شوند. ازبکستان در بازی دوستانه توانست تایلند را 2-0 شکست دهد و ایران نیز با دو گل سردار آزمون با نتیجه 2 بر یک مونته‌نگرو را برد. ازبک‌ها امیدوار هستند آلکساندر گنریخ در بهترین فرم خود باشد. همچنین عادل احمدوف نیز هدایت تیم را در داخل میدان بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار