یک رسانه آفریقای جنوبی مدعی شد؛

غرامت 28 میلیاردی،کی‌روش را از نیمکت آفریقای جنوبی دور کرد

یک رسانه آفریقای جنوبی بار دیگر ادعا کرد درخواست غرامت 7 میلیون یورویی ( حدود 28 میلیارد تومانی )ایران از کی روش، او را از نشستن روی نیمکت مربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی بازداشت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی(SAFA)که کارلوس کی‌روش سر مربی پرتغالی تیم ملی کشورمان را در فهرست مربیان مدنظر خود داشت،  سرانجام با دو ماه تاخیر سرمربی جدید خود را انتخاب و روز گذشته (پنجشنبه) استوارت باکستر 63 ساله را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد.

به نوشته یکی از مطبوعات این کشور آن چه که باعث شد کی روش روی نیمکت مربیگری بافانا بافانا ننشیند غرامت 7 میلیون یورویی ( حدود 28 میلیارد تومان ) بود که او بابت فسخ قرارداد باید به فدراسیون فوتبال ایران می پرداخت.

 روزنامه «ایندیپندنت آنلاین » آفریقای جنوبی، گزارش داد؛
SAFA  قول داده بود سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی را تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند 95)معرفی کند  و گمانه زنی ها حاکی از آن بود که کارلوس کی روش یا هروه رنارد فرانسوی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

اما رقم 7 میلیون یورویی که در بند فسخ قرارداد کارلوس کی‌روش از سوی فدراسیون فوتبال ایران گنجانده شده بود باعث شد گزینه کی روش منتفی شود ، ضمن آن که رقم درخواستی رنارد هم خیلی بالا بود و مورد موافقت SAFA قرار نگرفت.

پیش از این و در ماه مارس نیز برخی رسانه های آفریقای جنوبی درباره چنین غرامتی خبرهایی منتشر کرده بودند.

گفتنی است ،کی‌روش پیش از این بین سال‌های 2000 تا 2002 هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده داشت و برای به بازگشت به این تیم ابراز علاقه کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار