ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران

محدودیت های ترافیکی روز دوشنبه در برخی جاده های ارتباطی مازندران اعمال شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است، گفت: رفت و آمد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز از جاده هراز و جاده سوادکوه ممنوع شد.

وی افزود: آمد و شد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به كرج يكطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد همه وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 امروز از جنوب به شمال جاده هراز از محدوده رودهن ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه ، تردد همه وسايل نقليه از ساعت 16 تا 23 همان روز از مسير شمال به جنوب جاده هراز از محدوده آب اسك تا رودهن يكطرفه است.

سرهنگ قدمی افزود: تردد موتور سیکلت ها بجز موتور سیکلتهای امدادی و انتظامی از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 16 خرداد از محورهای چالوس ،هراز و سوادکوه ممنوع است.

انتهای پیام/ آ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.