ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز؛ ۱۳۹۶/۰۳/۱۳

ترافیک در جاده هراز نیمه سنگین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک در جاده هراز نیمه سنگین و روان است گفت: تردد خودروها در جاده های سوادکوه و کندوان عادی است.

 

وی با اشاره به اعمال محدودیت ترافیک در جاده های مازندران افزود: برای تسهیل در تردد خودروها در تعطیلات پیش رو، این محدودیت ها تا دوشنبه ادامه دارد .

بر این اساس تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت ساعت 14 تا 24 پانزده خرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع است و جاده کندوان از ساعت 17 تا 24 پانزده خرداد از مرزن آباد به کرج یکطرفه است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد تریلی، کامیون و کامیونت ساعت 8 تا 24 چهارده و پانزده خرداد در جاده هراز گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه ساعت 14 تا 23 پانزده خرداد در مسیر جنوب به شمال از محدوده رودهن ممنوع و این جاده از ساعت 16 تا 23 پانزده خرداد از آب اسک به رودهن یکطرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلی ساعت 8 تا 24 چهارده و پانزده خرداد در جاده سوادکوه ممنوع است گفت:با توجه به تداوم بارش باران در محدوده زیراب به شیرگاه به رانندگان توصیه می شود با سرعت مطمئن در این مسیر تردد کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار