یزد؛

ادامه راه امام خمینی(ره) پایبندی به اسلام ناب محمدی است

امام جمعه اردکان گفت: ادامه دادن راه امام خمینی (ره) پایبندی به اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   حجت ادامه راه امام خمینی(ره) پایبندی به اسلام ناب محمدی استالاسلام اسماعیل شاکر روز یکشنبه در مراسم سالگرد درگذشت رهبر انقلاب اسلامی ایران در مسجد زیرده اردکان افزود: درگذشت رهبر جهان اسلام امام عظیم شأن مصیبت بزرگی است که قابل جبران نبوده و نیست. 

امام جمعه اردکان با بیان اینکه ابلیس با مرگ عالم و فقیهی مثل امام در جهان اسلام خوشحال می شود تصریح کرد : این مرگ با مرگ های دیگر فرق دارد. 

شاکر اظهار کرد : امام راحل، جان دوباره به اسلام داد و مظهر عزت الهی بود ایشان در دوره معاصر نام خدا ،اسلام و مذهب شیعه را عزت بخشید.

وی گفت: اگر می خواهید راه امام خمینی (ره) را ادامه دهید باید بیشتر با مکتب امام آشنا شوید.

امام جمعه اردکان با بیان اینکه امام شخصیتی بود که فکری اصولی داشت ادامه داد : ما اگر امام را قبول و دوست داریم باید به اصول اسلام ناب محمدی پایبند باشیم . 

شاکر افزود : در وصیت نامه امام با صراحت تمام می فرمایند که ما باید هرچه بیشتر با این اسلام ناب آشنا شده باشیم .
 
وی با بیان اینکه اسلام دور از مکتب اهل بیت امروز در بعضی کشورهای همسایه نظیر عربستان، بحرین ، امارات و قطر دیده می شود ، اسلامی که در کنار مزدوران کافر، شراب می نوشند ، به زنان دست میدهند در کنار آنها رقاصی می‌کند، به راحتی آدم می کشند و از ادم کش ها علنا حمایت می‌کنند اظهار داشت : اما در مقابل هرچه بخواهید باکیفیت وکمیت قرآن پخش می کنند این اسلام اسلام ناب نیست. 

وی افزود : اسلام ناب ، اسلامی است که درمقابل ظلم و زورگویی مقابله می کندچنانچه در عربستان اعلام کردند هیچ کس حق ندارد در دفاع از مناطق فلسطین راهپیمایی کنند این را از کجای قرآن آمده است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار