کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فوت ۳ نفر در پی واژگونی آمبولانس

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه آمبولانس در آزادراه قزوین–زنجان، ۲ نفر از کارکنان اورژانس و همراه بیمار فوت کردند.

پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساعت ۶ و ۷ دقیقه صبح امروز آمبولانس اردبیل که در حال انتقال یک بیمار به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بود، در آزادراه قزوین–زنجان(محدوده سه راهی ضیاء آباد) دچار واژگونی شد و متاسفانه ۲ نفر از پرسنل اورژانس و همراه بیمار، جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: این آمبولانس که متعلق به بیمارستان علوی اردبیل بود، بین ابهر  و تاکستان در حال انتقال بیمار به بیمارستان امام خمینی تهران بود که صبح امروز ۱۴ خرداد به علت خوابیدن راننده آقای کمال حقی بعد از منحرف شدن واژگون شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور افزود: آقای لطف الله شیرین زبان پرستار بیمارستان علوی با ۲۸ سال سابقه و آقای کمال حقی راننده و همراه بیمار فوت کرده اند، بیمار نیز به بیمارستان منتقل شده و بستری می‌باشد.

وی تصریح کرد: این آمبولانس در حال انتقال بیماری بود که به علت خونریزی مغزی ناشی از پارگی آنوریسم، شب گذشته به بیمارستان علوی مراجعه کرده بود و با هماهنگی انجام شده بنا بود ساعت ٨ صبح امروز در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران، مورد عمل جراحی قرار بگیرد. 

کولیوند یادآور شد: بیمار برای درمان به بیمارستان ابهر منتقل شد و تحت درمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار