تمجید ژاوی از ایران

ستاره سابق بارسلونا و کاپیتان حال حاضر تیم السد قطر در گفتگو با یک روزنامه قطری به تمجید از ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ژاوی هرناندز ستاره سابق بارسلونا که پس از ترک  این تیم، از دوفصل قبل به السد قطر پیوسته و به همراه این تیم قطری برای بازی مقابل استقلال در چارچوب دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر کرده بود، در گفتگو با روزنامه گالف تایمز به تمجید از فضای فوتبال در کشورمان پرداخت.

ژاوی گفت: من برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا در ایران بودم. نحوه استقبال آنها از ما ،بخصوص شخص من، باور نکردنی بود.من شور و اشتیاق به فوتبال را آنجا دیدم. 

ستاره اسپانیایی السد در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جام جهانی 2022 در قطر اشاره کرد و گفت این رقابت ها برای قطر و کل منطقه بسیار مهم است و مردم قطر و در کل منطقه شور و شوق خاصی برای فوتبال دارند.

وی گفت:  "من از این همه شور و شوقی در منطقه برای فوتبال وجود دارد شگفت زده ام. من می دانستم که آنها فوتبال دوست دارند ، اما نمی دانستم تا چه حد. برای مثال من  برای پروژه فوتبالی " نسل شگفت انگیز" به اردن رفتم و آنها از من مانند یک قهرمان ملی استقبال کردند.

کاپیتان السد در بخش دیگری از سخنان خود به فینال لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و یوونتوس اشاره کرد و گفت دوست دارد یووه فاتح لیگ قهرمانان شود و بوفون جام را بالای سر ببرد.

ژاوی گفت: بردن لیگ قهرمانان ،لحظه اوج زندگی حرفه ای بوفون خواهد بود .من می خواهم شاهد پیروزی بوفون در لیگ قهرمانان باشم. به عنوان یک هوادار بارسلونا منطقی و طبیعی است که بخواهم یوونتوس پیروز شود. اما من بخاطر بوفون، بخاطر دنی آلوز، که لیاقت آن را دارند می خواهم یووه قهرمان شود. من رابطه بسیار خوبی با دنی دارم بنابراین به دلایل مختلف می خواهم یوونتوس قهرمان شود.
با این وجود ژاوی فینال را 50-50 ارزیابی کرد و گفت هیچ یک از دو تیم بخت اصلی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۶ تير ۱۳۹۹
ژاوی نیمار ایرانی را میخواهد
آخرین اخبار