بازتاب پیروزی استقلال در رسانه های اسپانیایی؛توجه ویژه به حضور یک صد هزار تماشاگر

پیروزی استقلال مقابل السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در رسانه های اسپانیایی نیز بازتاب داشت.

به دنبال پیروزی 4-3 استقلال مقابل السد قطر در ضربات پنالتی و حذف حریف قطری به همراه ژاوی هرناندز نامدار، رسانه های اسپانیایی به بهانه حضور ستاره سابق بارسلونا در ترکیب السد به بازتاب این مسابقه پرداختند.

از نظر روزنامه های  آ اس و موندو دیپورتیو ، ویژگی خیره کننده این مسابقه حضور دوباره 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی بود.
آ اس نوشت ژاوی برای دومین فصل پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا بازی نخواهد کرد زیرا تیم او، السد، در ایران به استقلال باخت. پنالتی ها یک بار دیگر برای قطری ها گران تمام شد،درست مثل همان چیزی که سال قبل مقابل الجزیره امارات اتفاق افتاد.

در ادامه این مطلب آمده است:  از ویژگی های قابل توجه این مسابقه حضوردوباره، 100 هزارتماشاگر در ورزشگاه آزادی  واقع در پایتخت ایران است. طرفداران استقلال، یکی از پرطرفدارترین تیم های آِسیا، به شدت از تیم خود حمایت می کردند. 

موندو دیپورتیو نیز با اشاره به پر شدن ورزشگاه از صد هزار تماشاگر نوشت، در ورزشگاه آزادی تهران که از صد هزار تماشاگر پر شده بود، ژاوی مانند سال 2016، در همان مراحل اول از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد ،زیرا تیمش در ضربات پنالتی 4-3 مقابل استقلال ایران در تهران شکست خورد.
این روزنامه ادامه داد این دومین ناکامی ژاوی در قاره آسیا است.سال 2016 ژاوی در اولین سال حضورش در السد در همین مرحله مقابل الجزیره امارات در ضربات پنالتی 4-5 شکست خورد،آن مسابقه در 120 دقیقه 2-2 به پایان رسیده بود.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
درود بر همه استقلالی های که رفتن ورزشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
داداش صندلی ازادی 78 هزار تاس نه 100 هزار
آخرین اخبار