کرمان؛

جامعه ورزش کرمان در جشن گلریزان ماه عاشقی

جامعه ورزش کرمان در پنجمین شب از ویژه برنامه جشن گلریزان با عنوان ماه عاشقی به کمک زندانیان جرائم غیر عمد شتافتند.

جامعه ورزش کرمان در جشن گلریزان ماه عاشقی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل زندان های استان کرمان، ورزشکاران، پیشکسوتان، پهلوانان، قهرمانان و مسئولان ورزشی استان در پنجمین شب از ویژه برنامه جشن گلریزان با عنوان ماه عاشقی کمک های خیرخواهانه خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیم کردند.

امیری خراسانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم، پهلوانی و جوانمردی را انگیزه اصلی جامعه ورزش دانست و گفت: ورزشکاران در درجه اول با رعایت اخلاق پا به عرصه ورزش می گذارند.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته خیران ورزشی یار استان کرمان، جزو سه استان برتر کشور بودند، افزود: درسال ۹۵، ۳۶ پروژه عمرانی ورزشی در استان توسط خیران انجام شده است.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: انجمن خیران ورزشی یار استان، علاوه بر شناسایی نیازمندان، برای کمک به آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در کنار ستادیه استان باشد.

وی بر توسعه ورزش، به منظور کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

رئیس ستاد دیه استان کرمان هم ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از جامعه بزرگ ورزش استان، با اعلام اینکه در راستای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و نیازمندان در استان، شاهد موج مثبتی هستیم، گفت: در حال حاضر یک ورزشکار مدال آور کرمانی در زندان به سر می برد که امید است با رضایت شاکی، تلاش خیران و جامعه ورزش استان این ورزشکار از بند رهایی یابد.

سید حجت الله موسوی قوام، بدهی این ورزشکار را بالای ۱۰۰مبلیون تومان عنوان کرد.

وی با تأکید بر حوزه پیشگیری ، افزود: برای تحقق این مهم، نیازمند یک بسیح عمومی از همه ارگان ها، نهادها و اقشار هستیم تا همه دست به دست هم دهند و با قرار گرفتن در کنار ستاد دیه، به نتیجه مطلوب برسیم.

موسوی قوام با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از مددجویان بدهکار مهریه هستند، تصریح کرد: خانواده ها و زوجین باید در ازدواج بیشتر دقت کنند و آگاهانه و عاقلانه تصمیم بگیرند تا شاهد زندانیان بدهکار مهریه درزندان ها نباشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.