کرمان؛

جشن های گلریزان تلویزیونی می شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان از پخش زنده جشن‌های گلریزان ستاد دیه استان کرمان از سیمای مرکز کرمان خبر داد

140زندانی بدهکار مهریه ونفقه در استان کرمان وجود داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری کرمان، یدالله موحد صبح امروز در جلسه هیأت مدیره ستاد دیه استان کرمان گفت:طی ماه مبارک رمضان، 23 جشن گلریزان در شهرستان‌های تابعه استان کرمان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مردم ایران با حضور حماسی در انتخابات به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کردند و تحسین جهانیان را برانگیختند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: یاد و خاطره رزمندگان و رشادت‌های آنها در عملیات فتح خرمشهر را گرامی می‌داریم.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تریبون نماز جمعه برای معرفی ستاد دیه استان کرمان و جذب مشارکت مردم و خیران در راستای آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد تاکید کرد

موحد با اشاره به برگزاری 23 جشن گلریزان در شهرستان‌های تابعه استان کرمان ادامه داد: جشن‌های گلریزان ستاد دیه استان کرمان از سیمای مرکز کرمان به صورت زنده پخش می‌شود.

موحد اظهار کرد: ارتباط ویدئو کنفرانس با ستادهای دیه شهرستان‌های تابعه استان کرمان با موضوع جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار شود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.