بیرجند؛

اجرای طرح همای رحمت در خراسان جنوبی

طرح همای رحمت در سراسر استان در حال برگزاری است.

قاسمی،معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: طرح همای رحمت با هدف هدایت کمک های مردمی با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از خانواده های نیازمند در سراسر استان در حال برگزاری است.
 
وی افزود: این طرح از اول خرداد ماه در خراسان جنوبی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و همه هم استانی ها می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب بانک ملت 727095/25 با شناسه  39000803123 واریز و کمک های غیر نقدی خود را به پایگاه های هلال احمر سراسر استان اهداء کنند.
 
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: کمک های جمع آوری شده در این طرح در شب های احیاء،بین بیماران صعب العلاج،زنان سرپرست خانوار،خانوادهه های نیازمند،روستاهای دور افتاده، معلولان و سالمندان توزیع خواهد شد.
 
قاسمی افزود:تا کنون 117 میلیون و 869 هزار ریال کمک های نقدی و 903 میلیون و 500 هزار ریال کمک های غیر نقدی در سراسر استان جمع آوری شده است.
 
وی گفت: در کنار این طرح،چهار چادر سلامت در استان برپا شده است که به طور رایگان بیماران را ویزیت می کنند و 180 واحد خون نیز از آقایان و 21 واحد خون از بانوان گرفته شده است.
 
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود:در سال گذشته نیز در این طرح 475 میلیون و 315 هزار ریال کمک های نقدی و 605میلیون و 857 هزار ریال کمک های غیر نقدی بوده است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.