آغاز نبرد نمایندگان تنیس روی میز ایران در دوسلدورف

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان از امروز آغاز می‌شود و نمایندگان ایران در گام نخست در بخش انفرادی و دونفره به مصاف حریفانشان می‌روند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شصت‌ودومین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان از امروز به میزبانی دوسلدورف آلمان و در دو بخش انفرادی و دوبل آغاز می‌شود. 

اعضای تیم ملی تنیس روی میز ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند. ندا شهسواری، مهشید اشتری، صبا صفری و مریم صامت در بخش بانوان رقابت‌های دوسلدورف حضور دارند و در بخش مردان هم افشین نوروزی، نیما و نوشاد عالمیان و امین حمیدیان در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند. 

بر اساس قرعه این رقابت‌ها برنامه روز نخست به صورتی است که در مرحله مقدماتی دونفره زنان، نمایندگان ایران با قرعه استراحت روبه‌‌رو شده‌اند. در مرحله مقدماتی دونفره مردان اما افشین نوروزی و امین احمدیان باید از ساعت 20 و 30 امشب با بازیکنان تیم ایتالیا دیدار کنند.

در مرحله گروهی مردان امروز امین احمدیان از ساعت 11 و 30 به مصاف بازیکنی از مغولستان خواهد رفت و افشین نوروزی با نماینده ازبکستان دیدار می‌کند.

در بخش گروهی زنان صبا صفری با نماینده فیلیپین و مهشید اشتری با حریفی از لبنان مسابقه می‌دهد. ندا شهسواری دیگر نماینده ایران است که در روز نخست باید با حریفی از پاکستان دیدار کند.

رقابت‌های قهرمانی انفرادی و دو نفره جهان روزهای 8  الی 15  خرداد ماه و با حضور بیش از 600 ورزشکار از 108 کشور جهان در دوسلدورف آلمان برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
چرا هیچ وقت تو خبرا از ساعت پخش مسابقات و اینکه از چه شبکه ای پخش میشه حرفی زده نمیشه؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار