نوروزی : قصد خداحاظی از تیم ملی را ندارم/فاصله زیادی با رقیبان آسیایی داریم

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت : به هیچ عنوان قصد خداحاظی از تیم ملی را ندارم زیرا تازه 32 سال دارم و شرایطم برای رقابت های مختلف مناسب است.

نوروزی : قصد خداحاظی از تیم ملی را ندارم / فاصله زیادی با رقیبان آسیایی داریمافشین نوروزی کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  ، در خصوص شایعه خداحاظی اش از تیم ملی گفت : نه اصلا چنین قضیه ای صحت ندارد و اصلا به این موضوع فکر نمی کنم . به تازگی تولد 32 سالگیم را جشن گرفته ام و تصور می کنم از لحاظ شرایط جسمانی و روانی شرایط بسیار خوبی را دارم و همچنان می توانم در سال های آینده هم به فعالیتم ادامه دهم . 

وی افزود: البته در زمان فدراسیون گذشته به فکر خداحافظی از تیم ملی و تنیس روی میز افتادم اما با روی کار آمدن فدراسیون جدید از تصمیم را عوض کردم و از آن زمان با تمام توان در مسابقات مختلف داخلی و خارجی همراه با تیم ملی و به صورت آزاد شرکت کرده ام و به تازگی هم موفق شده ام به عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی شوم. 

نوروزی در ادامه و درباره سقوطش در رنکینگ جهانی عنوان کرد : 

سال ها است که در تیم ملی حضور دارم و بار ها شاهد سقوط صعود بازیکنان مختلف از جمله خودم بوده ام . به هر صورت این مسئله عجیب و غریب نیست و در این رشته یک امر طبیعی است . 

وی افزود: ممکن است ورزشکاری به تعداد بیشتری از مسابقات اعزام شود و برد و باخت های مختلفی بدست بیاورد و در رنکینگ سقوط و صعود را تجربه کند و یا این که ورزشکاری اصلا مدتی به مسابقات نرود و از لیست خارج شود . به هر صورت این مسائل طبیعی است و باید به گونه ای تلاش کنیم و برنامه ریزی کنیم که وضعیت بهتری پیدا کنیم. 

نوروزی در خصوص برنامه آماده سازی اش پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی کشور های اسامی و جهانی گفت : در حال حاضر نوشاد و نیما عالمیان همراه با سرمربی تیم ملی در اسلوونی و کروواسی به سر می برند و در مسابقات تور های جهانی این دو کشور حاضر هستند . من و امین احمدیان هم چندی پیش به چین رفته بودیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شویم. 

وی افزود: در حال حاضر همراه با امین احمدیان در تهران تمرین می کنیم و منتظر بازگشت سرمبی تیم ملی و دیگر بازیکنان هستیم. 

کاپیتان تیم ملی تنیس رویس میز کشورمان در ادامه و در خصوص بازگشت زود هنگامش از چین گفت :

بازگشت زود هنگامم از مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا در چین از قبل هماهنگ شده بود و اصلا مشکلی به وجود نیامد . 

وی افزود: پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در صحبتی که با مسئولان تیم ملی داشتم گفته بودم به دلیل ان که دیگر بازیکنان اصلی تیم حضور ندارند من هم نمی خواهم به چین برون اما رضا میر الماسی مدیر تیم های ملی از من خواست تا در تیم ملی حضور داشته باشم به همین دلیل من به چین امدم و پس از پایان رقابت های تیمی با هماهنگی که وجود داشت به ایران بازگشتم تا امریناتم را برای مسابقات قهرمانی کشور های اسلامی و جهانی که فاصله بسیار کمی با یکدیگر دارند داشته باشم. 


 نوروزی در ادامه و درباره جوان گرایی در تیم ملی با اعزام جوان تر ها به مسابقات قهرمانی آسیا گفت : ابتدا گفتن این نکته ضروری است . تیم ملی تنیس روی میز در آسیا کار به مراتب سخت تری نسبت به مسابقات جهانی دارد زیرا 6 - 7 تیم برتر جهان در آسیا حضور دارند و سال ها است که در پشت این تیم ها هستیم و سال های دیگر هم می مانیم مگر ان که اتفاق عجیب و خاصی رخ بدهد. 

وی ادامه داد : مسابقات قهرمانی جهان اما این گونه نیست زیرا حریفان دیگری از سراسر قاره های جهان حضور دارند که  ما توان شکست بسیاری از آن ها را داریم . همچنین در بسیاری از کشور های آسیایی از جمله چین و تایوان تنیس روی میز ورزش نخست کشور ها است موضوعی که باعث می شود نحوه برنامه ریزی و هدف گذاری با کشورذ ما که این رشته ورزش اول نیست وجود داشته باشد. با این حال ما شرایط خوبی داریم و می توانیم با ادامه همین روند جوان گرایی در تیم ملی و پرورش بازیکنان جدید در سال های آینده جایگاه خود را ارتقا ببخشیم . 

افشین نوروزی پیش بینی اش از مسابقات قهرمانی کشور های اسلامی را در پایان این گونه بیان کرد: شانس زیادی برای مسابقات کشور های اسلامی داریم تا مدال کسب کنیم . تصور می کنم حتما در کشور های اسلامی مدال می گیریم اما تلاش می کنیم تا رنگ مدالمان طلا باشد .


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار