در آستانه بازی‌های آسیایی اینچئون:

آخرین تلاش‌های خانواده عالمیان برای اعزام نیما!

ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در حالی عازم بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 می‌‌شوند که از خانواده عالمیان‌ها فقط جای نیما خالی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تنیس روی میز درهفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون 2014 فقط دو نماینده در بخش آقایان ویک نماینده در بخش بانوان دارد.

در این سفر نوشاد عالمیان و افشین نوروزی به عنوان نفرات اول و دوم جدول رده بندی فدراسیون جهانی اعزام خواهند شد و رحمت عالمیان پدر نوشاد و نیما هم قرار است به عنوان مربی درکنار ملی پوشان باشد.

در این بین آخرین خواهش‌های نوشاد و پدرش از وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک این است که نیما عالمیان هم بتواند به عنوان نفر سوم راهی اینچئون شود تا تنیس روی میز به جای صرف حضور در رقابت‌ها انفرادی بتواند در مسابقات تیمی هم به میدان برود،‌هر چند محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز هم با قاطعیت اعلام کرده است که همه تلاش‌های خود را برای گرفتن یک سهمیه بیشتر در بازی‌های آسیایی انجام داده اما گویا به طور کامل از این موضوع ناامید شده است.

اما خانواده عالمیان همچنان برای اعزام نیما آخرین تلاش‌ها و مصاحبه‌های خود را نیز انجام می‌دهند و چشم به حضور نیما در اینچئون دوخته‌اند.

مرد شماره یک تنیس روی میز هم به تازگی اعلام کرده است:حق برادرم هم بود که دربازی‌های آسیایی 2014 شرکت کند امیدوارم شرایطی بوجود آید تا نیما هم همراه ما اعزام شود که بتوانیم به صورت تیمی هم مسابقه بدهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، اینچئون ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار