می آبادی: مدت هاست در فکر استعفا هستم/ دبیری شغلی پر استرسی است

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان گفت: مدتی است که در فکر استعفا هستم اما هنوز با درخواستم موافقت نشده است.

می آبادی : مدت هاست در فکر استعفا هستم/ دبیری شغلی پر استرس استفرامرز می آبادی دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نامه اسعفایش گفت: شغل دبیری در فدراسیون بسیار پر مسئولیت و پر استرس است به همین دلیل  مدتی است که به دنبال استعفا و کناره گیری از سمت دبیری فدراسیون هستم اما هر بار به دلیلی این اتفاق رخ نداده است. 

وی افزود: حدود 3 یا 4 ماه پیش بود که قصد داشتم از این سمت استعفا دهم اما به دلیل درخواست برخی از دوستان در فدراسیون از این کار امتناع کردم و با قدرت به کار خویش ادامه دادم. حتی پیش از آن و در دوره مهدوی هم قصد داشتم چنین کاری انجام دهم که این گونه نشد. 

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در مورد درخواستش از علیرضا رحیمی رئیس جدید فدراسیون بیان داشت: دوستی قدیمی با علیرضا رحیمی دارم و ما از مدت ها پیش یکدیگر را می شناسیم  به همین دلیل در صحبتی که پیش از انتخابات داشتیم، از رحیمی خواستم تادر صورت امکان پس از آن که رئیس فدراسیون شد با استعفا و کناره گیریم موافقت کند و شخص دیگری را به عنوان دبیر انتخاب کند. مدتی صبر کردم و پس از آن استعفای خود را ارائه دادم .

می آبادی در پایان گفت: همچنان با درخواستم موافقت نشده است و تا زمانی هم که موافقت نشود با قدرت به کارم در فدراسیون ادامه می دهم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار