دبیر فدراسیون هندبال:

برنامه ریزی بلند مدت با حضور سرپرست امکان پذیر نیست

فرامرز می آبادی گفت: تیم ملی به برنامه ای دراز مدت احتیاج دارد که این مسئله با وجود سرپرست موقت امکان پذیر نیست.

فدراسیون برای باقی ماندن هپکو و سپاهان تلاش می کند/ برنامه ریزی بلند مدت با حضور سرپرست امکان پذیر نیستفرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص حضور تیم های ملی هندبال آقایان و بانوان کشورمان در مسابقات کشور های اسلامی عنوان کرد: از ابتدا هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان قصد حضور در این مسابقات را داشتیم به همین دلیل نامه ای به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردیم، اما زمانی که لیست تیم های حاضر در این مسابقات منتشر شد نامی از هندبال وجود نداشت به همین دلیل به این موضوع اعتراض کردیم و منتظر نتیجه آن هستیم. حضور در این مسابقات حق هندبال است و این که چرا این موضوع نادیده گرفته شده بر ما مجهول است . با این حال اکبری سرپرست فدراسیون پیگیر این موضوع است که این اشکال رفع شود.

دبیر فدراسیون هندبال در ادامه افزود : تیم های هندبال ایران شانس خوبی برای کسب عنوان در  این مسابقات را دارند. تیم ملی بانوان کشورمان چند ماه است که در اردو به سر می برد و در اسفند ماه هم راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شود . تیم ملی آقایان هم با وجود ل‍یژونر های خوبی که در جهان دارد  از سطح خوبی برخوردار است و می توان به کسب نتایج مطلوب امیدوار بود.


می آبادی در خصوص وضعیت آماده سازی تیم ملی مردان و برنامه های این تیم بیان داشت : در حال حاضر ما درگیر مسابقات لیگ برتر هستیم و به همین دلیل برنامه ای را تنظیم نکردیم . اما موضوعی که به نظرم ذکر آن اهمیت دارد آن است که فارغ از بودن یا نبودن می آبادی ها در فدراسیون ، برنامه اجرایی برای تیم ملی باید دراز مدت و یک ساله باشد که چنین امری با وجود سرپرستی امکان پذیر نیست . درست است که اکبری در حال حاضر زحمات زیادی می کشد اما به هر صورت به دلیل آن که سرپرست موقت است به راحتی نمی تواند خیلی از کار ها را انجام دهد. 

دبیر فدراسیون اظهار داشت:در حال حاضر سوالات دیگری هم در هندبال وجود دارد که تا پاسخ آن ها روشن نشود مسئله کمی سخت می شود.  آیا مجمع انتخاباتی پیش از پایان سال  جاری برگزار می شود یا خیر ؟ آیا پیش از پایان سال رئیس جدید بر راس امور قرار می گیرد یا خیر ؟ این گونه مسائل است که در حال حاضر برای ما مشکل آفرین شده و به همین دلیل است که نمی توانیم برنامه ای دراز مدت را تنظیم کنیم . 

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در پایان و در خصوص کناره گیری دو تیم هپکو اراک و سپاهان از مسابقات لیگ برتر خاطر نشان کرد : لیگ خوشبختانه لیگی منظم و خوب است.اما هفته گذشته اتفاقی رخ داد که جالب نبود و به لیگ لطمه زد. اول کناره گیری تیم هپکو به دلیل مشکلات مالی و دوم کناره گیری تیم فولاد سپاهان به دلیل اعتراض به مشکلات داوری. در دو سال گذشته تیم هپکو با رایزنی ها و لابی ها توانسته به لیگ برتر برسد ولی همواه با مشکلاتی رو به رو بوده است با این حال  به دلیل حضور چند فرد که در اراک بدون چشم داشت کار می کنند این تیم همواره در مسابقات حاضر بوده است. هپکو تیم خوبی است و حضور آن ها در لیگ می تواند کمک زیادی به لیگ داشته باشد. با این حال هم در خصوص مشکلات پیش آمده برای سپاهانی ها و هپکویی ها فدراسیون برنامه هایی دارد و ما امیدواریم تا پیش از هفته جدید مسابقات لیگ برتر خبر های خوبی به گوش برسد.

انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار