یوسف:نمی دانم چه اتفاقی برای دیدار دوستانه مان افتاد؟

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان گفت: تاکنون در اردو های آماده سازی مان دیدار دوستانه ای نداشتیم و نمی دانم چرا با قزاقستان و یا آذربایجان بازی نکردیم.

یوسف:نمی ندانم چه اتفاقی برای دیدار دوستانه مان افتاد ؟ /تیم ملی هندبال بانوان آمادگی خوبی داردمرضیه یوسف سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص تیم ملی بانوان توضیحاتی ارائه داد.

وی در خصوص اردو های آماده سازی گفت : از بیست و ششم بهمن دوباره اردوی دیگری را آغاز می کنیم تا آمادگی بازیکنان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از تاریخ 23 اسفند آغاز می شود حفظ شود.

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در ادامه افزود: در حال حاضر به دلیل برگزاری مسابقات لیگ برتر از 23 بازیکن 19 بازیکن را در اختیار داریم اما مسابقات لیگ در اوایل اسفند به پایان می رسد و ما در اردو های پیش از اعزام همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت.

وی در مورد بازی های دوستانه تیم ملی با رقبای خارجی هم عنوان کرد : تاکنون هیچ بازی تدارکاتی و  دوستانه ای از ابتدای اغاز اردو هایمان  برگزار نکردیم . قرار بود  یکی از تیم های قزاقستان و آذربایجان هم زمان با هشتمین اردوی آماده سازی با ما دیدار دوستانه ای داشته باشند اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این گونه نشد. 


یوسف در پایان و در مورد شانس تیم ملی بانوان کشورمان در صورت حضور در رقابت های کشور های اسلامی گفت: نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم اما تیم ملی بانوان هندبال کشورمان توانسته در دوره های گذشته به عناوین خوبی دست یابد و من هم امیدوارم در صورت حضور در این رقابت ها با آمادگی که وجود دارد بتوانیم روی سکو بایستیم. 

شایان ذکر است که اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان 26 بهمن تا یک اسفند برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی هندبال بانوان آسیا برگزار می شود . سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان نام 19 بازیکن را برای حضور در این اردو مشخص کرده است: سیران احمدی، مژگان قهرمانی، شقایق پاپیری، سمیره علی رمائی، الناز رمضانپور، نرگس شیخی، مریم یوسفی، هانیه لک، نیوشا مرادبخش، ساناز رجبی، آرزو محمدی، مینا وطن پرست، فاطمه موسوی، سهیلا هیأت، صونا بیداد، الناز قاسمی، فاطمه خلیلی، شیدا فلاحی و راضیه جانباز.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار