می آبادی:تیم ملی تا زمستان 96 برنامه ای ندارد

دبیر فدراسیون هندبال گفت:تیم ملی هندبال برنامه ای تا مسابقات قهرمانی آسیا ندارد.

می آبادی : تیم ملی تا زمستان 96 برنامه ای ندارد/ شهرداری کاشان به جای تیم ملی عازم هلند نمی شودفرامرز می آبادی دبیر فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت این روزهای تیم ملی گفت:در حال حاضر تیم ملی هندبال برنامه ای ندارد اما قرار است بازیکنان سال آینده و در زمستان 1396 آماده مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی شوند. البته ناگفته نماند مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی هم به احتمال فراوان در پیش است و اگر به فدراسیون دستوری ابلاغ شود ما خود را پس از مسابقات لیگ آماده خواهیم کرد.

وی در ادامه و در مورد تغییرات صورت گرفته در لیگ هم عنوان کرد:با نظر اکثر تیم ها قرار شد مسابقات به صورت رفت و برگشت انجام شود و پس از آن مرحله پلی آف و فینال انجام گیرد. ابتدا قرار بود که مسابقات در اردیبهشت به پایان برسد اما بنا به درخواست 8 تیم از 10 تیم حاضر در لیگ برتر مقرر شد که مسابقات در اسفند به پایان برسد زیرا در صورت موکول شدن مسابقات به سال دیگر فدراسیون متحمل هزینه و مشکلات زیادی خواهد شد.

دبیر فدراسیون هندبال در پایان و در مورد اعزام تیم شهرداری کاشان به مسابقات هلند اظهار داشت: قرار نیست تیم شهرداری کاشان به جای تیم ملی عازم شود بلکه به دلیل حضور تعداد زیادی از ملی پوشان در این تیم قرار شد تا شهرداری در این تورنومنت با شرکت تعدادی از تیم های مطرح اروپایی حاضر شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار