بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛

نوشاد با غلبه بر نیما جشن قهرمانی گرفت

نوشاد عالمیان موفق شد در فینال تنیس روی میز بازی های کشورهای اسلامی برادر کوچکتر خود را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برادران عالمیان یک فینال تمام ایرانی را در مسابقات پینگ پنگ کشورهای اسلامی برگزار کردند.
ست اول این بازی خانوادگی پایاپای بود و هر دو برادر با امتیازات تک تک پیش رفتند تا اینکه پس از تساوی ۱۱-۱۱ این نوشاد بود که 2 امتیاز گرفت و ست را به نام خود ثبت کرد.
 
در ست دوم این نیما بود که عملکرد بهتری داشت و توانست با نتیجه ۱۱-۷ به برتری دست یابد. در این ست برادران عالمیان چند بار رالی های تماشایی اجرا کردند که با تشویق تماشاگران همراه شد.  
 
نوشاد ست سوم را به قصد جبران آغاز کرد ولی پس از برتری اولیه، نیما کار را به تساوی کشید ولی نوشاد در ادامه باتجربه تر ظاهر شد و با نتیجه ۱۱-۷ کار را به سود خود تمام کرد.
ست چهارم با برتری ۱۱-۸ نیما عالمیان به پایان رسید. نیما در این ست از همان ابتدا برتر از نوشاد بود و در نهایت توانست ست را به نام خود کند تا نتیجه کلی ۲-۲ شود.
 
در ست پنجم هم نیما و نوشاد پایاپای تا امتیاز ۱۰ پیش آمدند اما این برادر چپ دست (نوشاد) بود که کار را به سود خود درآورد و 3-2 پیش افتاد.
 
این نتیجه، ست ششم را بسیار حساس کرد زیرا شرایط متفاوتی را برای دو برادر رقم می زد. همین عامل سبب شد نیما و نوشاد امتیاز به امتیاز بالا بیایند و در نهایت این نیما بود که با نتیجه 16-14 پیروز شد تا همه چیز به ست آخر کشیده شود.   
 
رقابت فشرده برادران عالمیان برای قهرمانی در آخرین ست هم ادامه داشت و هیچ یک برتری محسوسی نسبت به دیگری نداشتند اما در اواخر بازی نیما نتواست از برتری سه امتیازی اش استفاده کند و نتیجه 9-6 را 11-9 واگذار کرد تا نوشاد جشن قهرمانی بگیرد.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار