در ماه مبارک رمضان؛

اعزام بیش از ۵۱ هزار مبلغ دینی به خوزستان

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام ۵۱ هزار و ۲۵۰ مبلغ دینی در سطح استان خبر داد.

اعزام بیش از ۵۱ هزار مبلغ دینی به خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی‌نیا، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان با تبریک حلول ماه ضیافت الهی درباره برنامه‌های سازمان در ماه مبارک رمضان بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلفی در طول ماه رمضان در سطح خوزستان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه برنامه روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم قرآن یکی از برنامه‌های سازمان است، اذعان داشت: جلسات جزءخوانی قرآن که عمدتا در مساجد برگزار می‌شود، جزءخوانی هماهنگ با صدا و سیمای خوزستان هر روز از هر یک از شهرستان‌ها به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

رستمی‌نیا تصریح کرد: جلسات تفسیر قرآن از دیگر برنامه‌های سازمان در ماه رمضان است که در این راستا از اساتید تفسیر استان دعوت شده است، برنامه مناجات‌خوانی، ادعیه شام و سحر در مساجد و هیئت‌ها برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که با صدا و سیمای استان هماهنگ شده مناجات‌خوانی سحرهای ماه مبارک رمضان است که این برنامه با عنوان "سحرخیزان" از مداحان مطرح استان خوزستان دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در مناسبت‌ها نیز برنامه‌هایی را تدارک دیده است، افزود: جشن‌های میلاد امام حسن(ع)، برنامه‌های شب‌های قدر، برنامه عبادی سیاسی روز قدس و نهایتا نماز عید فطر که با شکوه برگزار شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار