شیراز؛

گرامیداشت روز جهانی تئاتر در ارسنجان

گرامیداشت روز جهانی تئاتر در ارسنجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا دادوند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تئاتر با حضور هنرمندان عرصه تئاتر، پیشکسوتان هنری، مسوولین و مردم هنر دوست شهرستان ارسنجان مراسمی در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
دادوند افزود: امروز مسوولیتی که متوجه هنرمندان است از کمتر قشری از اقشار جامعه می توان انتظار داشت.
 
در این مراسم غلامرضا دادوند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از هنرمندان نمایش شهرستان گفت هنر تئاتر تنها هنری است که عنصر مادی و اصلی آن انسان است، ماده ای که توانایی آنچه در پرورش خلاقیت هنری لازم است را دارد و بزرگترین مزیت هنر تئاتر فرم ارتباط آن با مخاطبین است.
 
دادوند با اشاره به اینکه هنر نمایش قدمتی هزاران ساله و ریشه در اعماق تاریخ بشری دارد و در برگیرنده فرهنگ و تمدن ملتها در طول تاریخ بوده است ، هنری ارزشی و پویاست و با کمک هنر نمایشی می توان بسیاری از مفاهیم و ارزش های والای دینی ، مذهبی ، ملی و دستاوردهای فکری و فرهنگی و بویژه آموزه های ارزشمند و متعالی قرآنی و دینی را به تصویر کشید و عرضه نمود و به مردم یاد آوری و گوشزد کرد.
 
وی افزود: هنر ابزاری بسیار بسیار توانمند  برای بیان تاثیر گذار ، دردها ، آسیب ها ومعضلات جامعه است ، ایشان با توجه به رسالت سنگین هنرمندان افزود هنرمند باید نیاز های جامعه را به خوبی بشناسد و برای رفع آن بکوشند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار