کرمان؛

اعزام 2 فروند بالگرد برای جمع آوری آرای نقاط صعب العبور در کرمان

معاون سیاسی استاندار کرمان گفت: هزار و ۸۵ شعبه اخذ رای سیار روستایی در استان مشغول به جمع آوری آرا هستند.

اعزام 2 فروند بالگرد برای جمع آوری آرای نقاط صعب العبور در کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حمید ذکاءاسدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه 2 میلیون و ۱۲۲ هزار و ۴۳۵ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: تاکنون مجموعا درصد شرکت کنندگان در انتخابات در سطح استان کرمان خیلی خوب بوده است.


وی با بیان اینکه 4 میلیون 700 هزار تعرفه رای در سطح استان کرمان توزیع شده است؛ 2 میلیون و ۴۰۰ هزار تعرفه برای انتخابات شوراها و ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تعرفه برای ریاست جمهوری در استان کرمان توزیع شده که علاوه بر تعداد واجدین شرایط، درصدی اضافه نیز در نظر گرفته شده است. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه هزار و ۸۵ شعبه اخذ رای سیار روستایی در استان مشغول به جمع آوری آرا هستند؛ گفت: 2 فروند بالگرد در نظر گرفته شده که در صورت نیاز به مناطق صعب العبور برای اخذ رای اعزام می شود.

رییس انتخابات استان کرمان با بیان اینکه جمعیت استان کرمان براساس سرشماری آمار ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سال ۹۵ است ،پیش بینی می شود: مشارکت بیش از ۶۰ درصد مردم را داشته باشیم که این عدد نسبت به جعیت درصد خیلی خوبی است.

ذکاء اسدی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش روز گذشته دستورالعملی درباره مدارسی که در آنها رای گیری صورت می گیرد، ابلاغ کرده داده که ممکن است برخی مدارس فردا تعطیل شوند و خبر نهایی تا پایان امروز از سوی روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام می شود.
وی افزود: ۵۲ هزار و ۸۶۸ نفر رای اولی در استان کرمان داریم و تا این لحظه در روند برگزاری انتخابات مشکل امنیتی در استان نداشته ایم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار