کرمان؛

هیچ محدودیت برای مراجعه رأی دهندگان به شعب اخذ رأی وجود ندارد

از آنجا که در انتخابات ریاست جمهوری هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای مراجعه رأی دهندگان به شعب اخذ رأی وجود ندارد، همه واجدین شرایط می توانند در نقاط مختلف کشور اقدام به رأی دادن کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،و به نقل پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:
از ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 19 خود شرایط محل اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام کرد.
به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند از آنجا که در انتخابات ریاست جمهوری هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای مراجعه رأی دهندگان به شعب اخذ رأی وجود ندارد، همه واجدین شرایط می توانند در نقاط مختلف کشور اقدام به رأی دادن کنند.
بنابراین آن دسته از هموطنان، که به هر دلیل امروز در شهر محل سکونت خود حضور ندارند می توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه در دسترس با انداختن رأی خود، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.
همچنین در انتخابات شوراهای اسلامی فقط در شهرهای زیرصد هزار نفر جمعیت رأی دهندگان یا افراد تحت تکفل ایشان باید حداقل در یکسال اخیر ساکن حوزه انتخابیه مربوطه باشند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.