کرمان؛

کوهبنان جزو امن‌ترین شهرهای استان کرمان

کوهبنان جزو امن‌ترین شهرهای استان کرمان است و در بحث انتخابات و جرائم انتخاباتی بسیار قانونمند عمل شده و تاکنون در بحث تخلفات و جرائم انتخاباتی مورد خاصی گزارش نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین رمضانی‌زاده ، رییس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: با حساسیت و پیگیری‌هایی که در بحث انتخابات داشتیم، طی امسال در بحث تخلفات و جرائم انتخاباتی مورد خاصی گزارش نشد و چند موردی که اتفاق افتاد جرائم سبکی بوده است .
وی افزود : دادگستری به عنوان یک نهاد قانونی و قضایی و سایر مراجعی که در امر برگزاری انتخابات نقش دارند، باید بدون توجه به حزب ‌و جناح و با رعایت بی‌طرفی و عدالت کامل در این قضیه ورود پیدا کنند.
رمضانی‌زاده خاطر نشان کرد: با بیانات مقام معظم رهبری به نحوی اقدام شده که ‌شاهد حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باشیم، اقدامات ما به نحوی بود که دیگران تشویق شوند در انتخابات حضوری چشمگیر داشته باشند و آینده خود را رقم بزنند.
وی خاطر نشان کرد: الان دشمنان ما خصوصا شبکه های جاسوسی آمریکا، صهیونیست و چه اشخاصی که قبلا در کشور بودند و بعدا به عنوان دشمن نظام در کنار دشمنان قرار دارند.
رمضانی تصریح کرد: تاکید بر این است تا پایان روز رأی‌گیری در روز انتخابات‌ کاندیداها و طرفداران آنان‌ موارد قانونی را رعایت کنند تا به رد صلاحیت آنها منجر نشود‌.
وی گفت: پوسترها و عکس‌هایی که کاندیداها در مکان‌های مجاز برای انجام تبلیغات نصب کردند در صورتی که خارج از محدوده قانونی در ‌اطراف حوزه‌های انتخاباتی بوده جمع‌آوری شدند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.