لیست رویایی استقلال/دستبرد منصوریان به ستاره خارجی برانکو

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد با جذب 3 بازیکن پرونده نقل و انتقالات خود را ببندد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال طی دو روز گذشته اعلام کرد تنها به سه بازیکن برای تقویت تیمش نیاز دارد به همین دلیل باشگاه استقلال طبق درخواست منصوریان، با بازیکنان زیادی از جمله دانیال ماهینی، مرتضی تبریزی، بیت سعید، سجاد شهباززاده، رامین رضاییان و مصلح و.. وارد مذاکره شده است.
 
دلیل این مذاکرات به عدم تمدید قرارداد یازده بازیکن فصل گذشته بازمی‌گردد و این احتمال در نظر گرفته شده که اگر یکی از آنها در استقلال نماند، بتوانند گزینه‌های دیگر را جایگزین کنند.

لیست رویایی استقلال/دستبرد منصوریان به ستاره خارجی برانکو
 
با این وجود، استقلالی‌‌ها نیاز به سه بازیکن در خط دفاعی، میانی و حمله دارند. دانیال ماهینی و مصلح به عنوان جدی‌ترین گزینه برای دفاع راست و چپ، از میان بیت سعید، سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی هم یکی به عنوان مهاجم و یک هافبک خلاق برای فصل آینده در نظر گرفته شده‌اند.

البته در این میان نام رحیم زهیوی نیز شنیده می شود که به نظر منصوریان روی جذب این بازیکن آن طور که تصمیم جدی ای ندارد .طبق گفته منصوریان قرار است به ترتیب اولویت علاوه بر حفظ کاوه رضایی، جذب سجاد شهباززاده و اگر نشد خرید بیت سعید یا مرتضی تبریزی در دستور کار قرار گیرد.

لیست رویایی استقلال/دستبرد منصوریان به ستاره خارجی برانکو
 
 البته برخی نزدیکان استقلال می گویند منصوریان هنوز پرونده جذب گادوین منشا را هم نبسته و به مدیران استقلال گفته از آن جایی که احتمال دارد پرسپولیس نتواند بازیکن خارجی جدید بگیرد در فکر مذاکره با منشا هم باشید.

به این ترتیب باید منتظر ماند تا دید کدام بازیکنان قرار است در فصل  هفدهم به ترکیب استقلال اضافه شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
لیست رویایش که نصفش با ما قرار داد دارن نصفشم دارن لژیونر میشن !! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار