شرط 2 ستاره استقلال و ترديد مديران آبى پوش

شرط 2 ستاره تيم فوتبال استقلال باعث شده تا مديران اين تيم دچار ترديد و عقب نشينى شوند.

شرط 2 ستاره استقلال و ترديد مديران آبى پوشبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کاوه رضایی و امید ابراهیمی دو بازیکنی هستند که برای منصوریان در فصل نقل و انتقالات از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و سرمربی استقلال مصرانه خواستار تمدید قرارداد با این بازیکنان است.
 
کاوه رضایی که نگران آپشن قرارداد هاى خود بود پس از صحبت با افتخارى اين مساله را حل كرد اما در اين ميان راه نگران آپشن‌های قرارداد خود با استقلال بود(این موضوع را افتخاری قبل از دیدار با الاهلی در تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد) با موافقت مدیرعامل استقلال در تمرینات حضور پیدا کرد اما حالا  که با اين بازيكن در اقدامى جديد خواستار مطالبات خود به صورت تمام و کمال شده است.
 
به اين ترتيب رضايى به مسئولان استقلال اعلام کرده که در ابتدا تکلیف مطالباتش مشخص شود و سپس برای فصل بعد با این باشگاه مذاکره می‌کند که همین موضوع باعث عقب نشینی مسئولان این باشگاه شده است.
 
از طرفى امید ابراهیمی هم که از دو فصل پیش مطالبات زیادی از استقلال دارد چنین درخواستی از استقلال‌ها کرده و به همین دلیل افتخاری و مسئولان استقلال در حال خریدن زمان هستند تا به نوعی تا قبل از بازی برگشت با العین این دو بازیکن را متقاعد به تمدید قرارداد کنند.

با اين وجود بايد منتظر ماند تا ديد مديران استقلال قبل از تمديد قرارداد مطالبات اين دو بازيكن را به صورت كامل پرداخت خواهند كرد يا خير.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار